قیام امام حسین(ع) و انتظار فرج، دو بال اصلی تشیع است

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی گفت: شهادت از قیام امام حسین‌ علیه‌السلام‌ الهام گرفته است و در کنار انتظار ‌فرج دوبال اصلی تشیع محسوب می‌شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، حجت‌الاسلام حسن حیدرزاده در جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، شرایط اربعین امسال با  توجه به شیوع‌ کرونا و نبودن زائران در کربلا را یادآور شد و گفت: امید است نتایج مثبت پیاده‌روی اربعینی که هرساله برگزار می‌شد در نسل فعلی شکوفا و بروز پیدا کند.

وی افزود: بنا برنظر برخی از صاحب‌نظران‌، شهادت که از قیام امام حسین‌ علیه‌السلام‌ الهام گرفته است و انتظار ‌فرج دوبال تشیع است.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی بیان‌ کرد:  بنا به‌روایات اسلامی‌، حکومت آخرالزمان‌ در اختیار شیعه بوده که سلاله‌ای از نسل پیامبر اسلام ظهور می‌کند و پرچم اسلام را به‌دست می‌گیرد و با چنین امتی نمی‌توان مبارزه کرد.

حیدرزاده با اشاره‌ به سخنان سخیفانه رئیس‌جمهور امریکا در مورد جمهوری اسلامی گفت: بیش‌ از ۴۰‌ سال از انقلاب اسلامی‌ می‌گذرد و دشمن به این نتیجه رسیده که هیچ‌کاری نمی‌تواند انجام دهد.

حیدرزاده باتوجه‌ به مقایسه‌ای بین شخصیت روسای جمهور آمریکا و رهبر انقلاب مطرح‌ کرد:  امام باسخنان خود شور و حال خاصی بین سربازان خود حتی در دورترین نقطه ایجاد می‌کرد و اکنون‌ نیز شخصیت مقام معظم‌رهبری‌ طوری‌ است که‌ حجاب زمان نمی‌گذارد شخصیت این بزرگ‌مرد به‌درستی شناخته شود.

وی اظهار کرد:  مدت ۵۰ تا ۶۰ سال باید بگذرد تا ما بتوانیم شخصیت امام راحل و مقام معظم رهبری را بشناسیم.

انتهای‌ پیام/

کد خبر: 1077168

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =