رشد برنامه‌های مجازی دینی و قرآنی دانشگاه‌ها در شرایط کرونایی

معاون فرهنگی وزارت علوم گفت: خوشبختانه علیرغم شرایط کرونایی کشور برنامه‌های فرهنگی به ویژه برنامه های دین و قرآنی دانشگاه‌ها در بستر مجازی رشد داشته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ غلامرضا غفاری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در جلسه  شورای سیاستگذاری سی و سومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌ها که به صورت مجازی برگزار شد، ضمن تقدیر از برنامه ریزی مناسب جشنواره عنوان کرد: آنچه که امروزه مهم است این است که فرهنگ قرآن و عترت باید در تمامی سطوح جامعه و تمام مراکز آموزش عالی گسترش داشته باشد.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: خوشبختانه علیرغم شرایط کرونایی کشور برنامه‌های فر هنگی به ویژه برنامه‌های دین و قرآنی دانشگاه‌ها در بستر مجازی رشد داشته که این نشان از اهتمام دانشگاهیان به برنامه‌های فرهنگی مذهبی است.

رئیس شورای سیاستگذاری جشنواره با اشاره به برنامه ریزی مرحله سراسری سی و پنجمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور عنوان کرد: جشنواره های دینی و قرآنی باید تلاش کنند که دایره مخاطبان خود را گسترده کنند، از طریق این جشنواره‌ها، دانشجویان رشته‌های مختلف باید با قرآن پیوند برقرار نمایند و اگر این جشنواره‌ها بتوانند دانشجویان زیادی را جذب کنند، بسیاری از مشکلات و آسیب‌های اخلاقی و اجتماعی حل می شود.

غفاری ضمن بیان همراهی همه دستگاه‌های دانشگاهی در برنامه های مذهبی، افزودند: معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم اهتمام ویژه‌ای به اعتلای فرهنگ قرآنی در دانشگاه‌ها دارد و برگزاری جشنواره قرآن و عترت یا این سابقه موید این موضوع است.

در ادامه جلسه مدیران و کارشناسان وزارت علوم و دانشگاه صنعتی اصفهان گزارشی از نحوه برگزاری مرحله سراسری سی و پنجمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور را ارائه دادند.

اختتامیه سی و پنجمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان در هفته قرآن و عترت دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1077231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =