القطر مثل پرسپولیس محروم می‌شود

بشار رسن ‌بندی در قراردادش با پرسپولیس دارد که فقط در تعطیلات نیم‌فصل و نقل و انتقالات زمستانی به او اجازه جدایی می‌دهد؛ اگر هم بشار رسن بخواهد اقدام دیگری انجام داده و شبیه آنتونی استوکس رفتار کند، باشگاه القطر را با دردسر مواجه خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،بشار رسن درخواست مرخصی چند روزه‌ای داشت که به عراق سفر کرده تا در مراسم سالگرد درگذشت مادرش شرکت کند. این هافبک عراقی یک‌شنبه گذشته به کشورش رفت و بسیاری از هواداران پرسپولیس نگران بازگشت او به ایران هستند. همچنین برخی افراد بدبین به ماجرای آنتونی استوکس اشاره کرده و اعتقاد دارند این هافبک عراقی دیگر به ایران برنمی‌گردد. آنتونی استوکس هم پس از بازی رفت پرسپولیس و الشارجه در امارات از یحیی گل‌محمدی درخواست مرخصی دو روزه کرد اما دیگر برنگشت. با این وجود باید به اطلاع هواداران پرسپولیس برسانیم که بشار رسن بر خلاف آنتونی استوکس قادر به جدایی نیست. او ‌بندی در قراردادش با پرسپولیس دارد که فقط در تعطیلات نیم‌فصل و نقل و انتقالات زمستانی به او اجازه جدایی می‌دهد؛ اگر هم بشار رسن بخواهد اقدام دیگری انجام داده و شبیه آنتونی استوکس رفتار کند، باشگاه القطر را با دردسر مواجه خواهد کرد.

خاطرتان باشد مهدی طارمی به شکلی عجیب به ریزاسپور ترکیه پیوست و با این تیم طبق ادعای خودش «تفاهمنامه» نه قرارداد امضا کرد و هیچ‌ وقت هم از باشگاه ریزاسپور برای طارمی درخواست «آی‌تی‌سی» نکرد. طارمی بعد از چند روز تمرین با تیم ریزاسپور در تصمیمی احساسی به ایران بازگشت. فضای بد تیم ریزاسپور، کوچک و بدون تماشاگر بودن این تیم، ضعف فنی و البته «کودتا» در ترکیه بهانه‌هایی بود که طارمی برای بازگشت به ایران داشت. طارمی وقتی این موضوع را با دوستانش در میان گذاشت با مخالفت آنها برای بازگشت روبه‌رو شد اما اعلام کرد حتی اگر یک سال هم محروم شود برای او مهم نیست و می‌خواهد به ایران برگردد!
بعد از بازگشت طارمی به ایران او به مدیر برنامه‌ها و وکیلش گفت قراردادی با ریزاسپور به صورت رسمی امضا نکرده و تقاضای «آی‌تی‌سی» هم نشده است، همین موضوع باعث امیدواری طارمی، وکیل، مدیر برنامه و حتی باشگاه پرسپولیس شد غافل از آنکه... مسلماً مهم‌تر از محرومیت فردی مهدی طارمی در آن پرونده، محرومیت باشگاه پرسپولیس از ۲ پنجره نقل ‌و انتقالاتی زمستانی و تابستانی بود؛ مسئله‌ای که به راحتی می‌توانست به پرسپولیسِ آماده آن روزها چنان ضربه‌ای بزند که تا مدت‌ها اثراتش مشخص باشد. هر چند با درایت و مدیریت برانکو ایوانکوویچ همان پرسپولیس بدون بازیکن و محروم قهرمان ایران شد و به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید ولی آن حکم فیفا دردسرهای زیادی به دنبال داشت. در آن پرونده و حکم فیفا محرومیت باشگاه پرسپولیس به خاطر «عدم صداقت» عنوان شده است و همین کلمه هم کلید ماجرا بود.

انتهای پیام/

منبع:خبرورزشی

کد خبر: 1077664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =