شروع دوباره هیجان اروپایی با حضور مسی و رونالدو

هفته اول لیگ قهرمانان اروپا امشب آغاز می شود و تیم های گروه های پنجم تا هشتم مسابقات خود را برگزار خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، مهرداد یاراحمدی؛ هفته اول لیگ قهرمانان اروپا امشب آغاز می شود و تیم های گروه های پنجم تا هشتم مسابقات خود را برگزار خواهند کرد.

گروه E
چلسی _ سویا

اولین دیدار گروه پنجم رقابت های لیگ قهرمانان اروپا میان دو تیم انگلیسی و اسپانیایی برگزار خواهد شد شاگردان فرانک لمپارد در ورزشگاه استمفورد بریچ میزبان تیم خولن لوپتگی ۵۴ ساله خواهند بود.
چلسی که در دوره قبل نتیجه قابل توجهی کسب نکرد امیدوار است با سرمربی جوان خود بتواند جایگاه خود را پس بگیرد.

رن _ کراسنودار

دیدار دو تیم ناشناخته در لیگ قهرمانان اروپا می تواند توجه خیلی از فوتبال دوستان را به خود جلب کند. تیم فرانسوی رن برای اولین بار موفق به حضور در این آوردگاه مهم اروپایی شده است و امشب در اولین دیدار خود در ورزشگاه خانگی خود به مصاف دیگر تیم تازه وارد این رقابت ها خواهد رفت. دو تیم کشور های فرانسه و روسیه در حضور دو تیم قدرتمند چلسی و سویا کار سختی برای ادامه رقابت ها خواهند داشت.

گروهF
زنیت سن پیترزبورگ_کلوب بروژ

یاران سردار آزمون در اولین دیدار لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی خود میزبان تیم بلژیکی خواهند بود این دیدار ساعت ۲۰:۲۵ دقیقه شروع خواهد شد.

لاتزیو _ دورتموند

دیگر دیدار گروه ششم میان دو تیم ایتالیایی و آلمانی برگزار خواهد شد و شاگردان سیمونه اینزاگی در ورزشگاه المپیک رم میزبان تیم لویس فاور خواهند بود. قضاوت این دیدار بر عهده کلمنت تورپین داور ۳۸ ساله فرانسوی خواهد بود.

گروه G

بدون شک یکی از سخت ترین گروه های این دوره از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا گروه هفتم خواهد بود جایی که مسی و رونالدو بار دیگر به مصاف هم خواهند رفت.

دیناموکیف - یوونتوس

در اولین دیدار این گروه تیم اوکراینی دیناموکیف به مصاف تیم یونتوسی خواهد رفت که بهترین بازیکن خود یعنی رونالدو را به خاطر مبتلا شدن به کرونا در اختیار نخواهد داشت. این دیدار در شهر اوکراین و ورزشگاه ملی المپیسکی این شهر برگزار خواهد شد شاگردان پیرلوی در برابر شاگردان الکسی میخایلیچنکو صف آرایی خواهند کرد.

بارسلونا - فرانس واروش

یاران مسی که دیدار قبل خود در لالیگا را با شکست به پایان رساند حالا در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف تیم کم آوازه اما شگفتی ساز واروش مجارستان خواهند رفت. تیم مجارستانی موفق شده است تیم های سلتیک و دیناموزاگرب را کنار گذاشته و به جمع بزرگان اروپا راه پیدا کند. بازی شاگردان رونالد کومن در ورزشگاه نیوکمپ برگزار خواهد شد و باید دید چه اتفاقاتی در این دیدار دو تیم قدرتمند و ناشناخته خواهد افتاد.

گروه H

پاری سن ژرمن - منچستریونایتد

بدون شک حساس ترین و جذاب ترین دیدار روز اول هفته نخست لیگ قهرمانان اروپا دیدار دو تیم پر قدرت و نام آشنای فرانسوی و انگلیسی خواهد بود. این دیدار در ورزشگاه خانگی پارسی‌ها یعنی
ورزشگاه پارک ده پرنس فرانسه انجام خواهد شد و نایب قهرمان دوره گذشته میزبان یکی از تیم های بزرگ اروپا خواهد بود. در تیم فرانسوی بازیکنان بزرگی مانند ام باپه، نیمار برزیلی، دی ماریای آرژانتینی حضور دارند و از طرف دیگر تیم منچستر یونایتد سابقه برد بزرگ سه بر صفر برابر تیم توماس توخل را دارد.

لایپزیگ - باشاک شهیر

آخرین دیدار شب اول رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا میان تیم آلمانی و ترکیه ای انجام خواهد شد و به نظر نمی رسد دیدار سختی برای شاگردان ناگلزمان باشد این دیدار ساعت ۲۲:۳۰دقیقه شروع خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1077762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =