اتفاقات شبانه که نظر میلیچ را تغییر داد!

شامگاه دوشنبه اتفاقاتی رخ داد که انگیزه بازیکن خارجی استقلال برای بازگشت به تهران را به طرز قابل ملاحظه‌ای افزایش داده است.

باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، برخی مسئولان باشگاه استقلال طی ۲۴ ساعت گذشته مدعی شده‌اند زمینه برای بازگشت هرویه میلیچ فراهم شده و بازیکن اهل کرواسی آبی‌پوشان نه تنها قرارداد خودش را فسخ نکرده بلکه قول داده تا پایان فصل آتی در کنار سایر شاگردان محمود فکری برای موفقیت این تیم تلاش کند. البته انصافاً میلیچ در تمام فصل گذشته حاشیه‌های زیادی نداشت ولی کاملاً بدیهی است که اولویت، برایش منافع مالی خودش باشد. این بازیکن پس از جدال مقابل پاختاکور و پایان کار استقلال در عرصه لیگ قهرمانان آسیا با عصبانیت به کرواسی بازگشت و حتی مدعی شد قراردادش با استقلال را به دلیل بدقولی طرف ایرانی به صورت یک‌طرفه فسخ خواهد کرد ولی مذاکرات، وعده‌ها و البته عمل به بخشی از وعده‌ها کفه ترازو را به نفع آشتی‌کنان طرفین سنگین کرد.

در همین خصوص عصر دیروز شنیدیم شامگاه دوشنبه اتفاقاتی رخ داد که انگیزه بازیکن خارجی استقلال برای بازگشت به تهران را به طرز قابل ملاحظه‌ای افزایش داده است. از قرار معلوم میلیچ در یکی از آخرین گفت‌وگوهایش با مسئولان باشگاه استقلال اعلام کرده بود با توجه به وضعیت کرونا و شرایط مالی استقلال، با آنها راه می‌آید و از ۱۴۰ هزار یورو طلبی که دارد، اگر یک‌سوم آن در حسابش بنشیند، اعتمادش جلب می‌شود و حاضر است به سوی تهران پرواز کند.

ظاهراً با هماهنگی یکی از اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال، دوشنبه‌شب به طرق مختلف مبلغ ۵۰ هزار یورو برای میلیچ حواله شد و حالا اگر این پول بلوکه نشود و در حساب مدافع کروات آبی‌ها بنشیند، او دیگر بدون مشکلی به سوی تهران می‌آید. البته از قرار معلوم به میلیچ گفته‌اند پیش از آغاز فصل جدید هم قسمت دیگری از مطالبات فصل قبل را با او تسویه خواهند کرد. در واقع این اتفاق بزرگی در راه تحقق پروژه بازگرداندن یکی از مهره‌های مؤثر و کلیدی استقلال است.

انتهای پیام/

منبع:خبرورزشی

کد خبر: 1077835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =