صف آرایی قهرمان برابر شاگردان سیمئونه

در ادامه دیدارهای دومین شب از فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا،امشب با انجام هشت دیدار گروه اول تا چهارم هفته اول لیگ قهرمانان اروپا به پایان خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، مهرداد یاراحمدی؛ در ادامه دیدارهای دومین شب از فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا،امشب با انجام هشت دیدار گروه اول تا چهارم هفته اول لیگ قهرمانان اروپا به پایان خواهد رسید. دیدارهای این هفته رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا ساعت ۲۰:۲۵ و ۲۲:۳۰ دقیقه انجام خواهد شد.

گروه A

سالزبورگ_ لوکوموتیو مسکو

اولین مسابقه شب دوم لیگ قهرمانان اروپا با دیدار تیم اتریشی که عناوین بسیار خوبی در لیگ این کشور دارد شروع خواهد شد و تیم سالزبورگ به مصاف تیم لوکوموتیو می‌رود. این دیدار در ورزشگاه ردبول آرنا شهر والز سیزنهیم انجام خواهد شد و قضاوت آن را سردار کزوبویوک هلندی بر عهده دارد. دو تیم اتریشی و روسیه ای کار سختی در گروه قهرمان دوره گذشته و اتلتیکو مادرید مدعی خواهند داشت.

بایرن مونیخ _ اتلتیکو مادرید

بدون شک دیدار دو تیم از آلمان و اسپانیا یکی از جذاب ترین و هیجان انگیز ترین دیدارهای شب دوم لیگ قهرمانان اروپا خواهد بود. شاگردان هانس فلیک در مونیخ و ورزشگاه آلیانس آرنا به دنبال شروع پر قدرت در فصل جدید و دفاع از عنوان قهرمانی فصل قبل خود خواهند بود. شاگردان دیگو سیمئونه نیز به دنبال نشان دادن خود در این دیدار حساس هستند، تنها غایب تیم مادریدی دیگو کاستا است که به دلیل مصدومیت این دیدار را از دست داده است.

گروه B

رئال مادرید _ شاختار دونتسک

شاگردان زیدان در اولین دیدار خود در فصل جدید جام قهرمانی اروپا به مصاف تیم اوکراینی شاختار خواهد رفت. بازیکنان رئال مادرید به دنبال جبران کردن فصل گذشته هستند تا نشان دهند حذف برابر تیم منچستر سیتی اتفاقی بوده است. این دیدار در شهر مادرید و ورزشگاه دی استفانو برگزار خواهد شد و داور این بازی سردیان یوانوویچ صربستانی خواهد بود.

اینتر میلان _ مونشن گلادباخ

دیگر بازی گروه دوم میان قهرمان فصل گذشته اروپا و تیم مونشن گلادباخ آلمان خواهد بود این دیدار در شهر میلان و ورزشگاه سن سیرو برگزار خواهد شد. میلان با هدایت آنتونیو کونته به دنبال شروعی قدرتمند در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا است تا بتواند در کنار رئال مادرید به فکر صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها باشد.

گروه C

منچستر سیتی _ پورتو

منچستر سیتی یکی از تیم های خوب انگلیس با هدایت پپ گواردیولا عنوان زیادی را کسب کرده است و فصل گذشته نیز موفق کسب نتایج خوبی شد. بدون شک تیم های مارسی، المپیاکوس و مارسی تیم هایی هستند که اگر دست کم گرفته شوند برای سیتی دردسر ایجاد خواهند کرد. دیدار سیتی و پورتو در شهر منچستر و ورزشگاه اتحاد این شهر برگزار خواهد شد اندریس تریمانیس از لتونی قضاوت این دیدار را به عهده دارد.

المپیاکوس _ مارسی

المپیاکوس در دیگر دیدار گروه سوم در یونان به مصاف مارسی خواهد رفت دو تیم در لیگ های خود نتایج قابل قبولی کسب کرده اند. المپیاکوس در پنج دیدار گذشته خود باختی نداشته است و موفق شده است نه گل به حریفان خود بزند و تنها یک گل دریافت کند که نشان از خط حمله و دفاع قدرتمند این تیم دارد. از طرفی مارسی در پنج دیدار گذشته خود سه تساوی یک باخت و یک برد داشته است که نشان از عدم آمادگی این تیم دارد.

گروه D

آژانس _ لیورپول

دیدار حساس گروه چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان میان دو تیم آژاکس و لیورپول انجام خواهد شد، شاگردان اریگ تن هاگ در ورزشگاه امستردام آرنا میزبان تیم قدرتمند لیورپول خواهند بود.
لیورپول در پنج دیدار گذشته خود دو برد، دو تساوی و باخت سنگین هفت گله برابر استون ویلا را تجربه کرده است، آژاکس در پنج دیدار گذشته خود چهار برد و یک تساوی کسب کرده است تا بدون شکست و با روحیه بالا به مصاف شاگردان کلوپ بروند.

میدیولن _ آتالانتا

دیگر دیدار گروه چهارم میان دو تیم کم آوازه دانمارکی و ایتالیایی برگزار خواهد شد، این دیدار در شهر هرنینگ و ورزشگاه ام سی اچ آرنا برگزار خواهد شد. تیم دانمارکی در پنج دیدار گذشته خود سه برد و دو تساوی کسب کرده است، ده گل زده و سه گل خورده نشان از خط دفاع متزلزل و خط حمله قدرتمند این تیم دارد. اتالانتا نیز در پنج دیدار گذشته خود سه پیروزی و دو شکست بدست آورده است پانزده گل زده و یازده گل خورده حاصل کار شاگردان گاسپرینی بوده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1077923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =