تفاهم نامه همکاری بین پژوهشگاه علوم و معارف و موسسه مطالعات و مدیریت جمعیت

در راستای اجرای مأموریت و وظایف و تأمین اهداف مصوب ابلاغی پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس و ضرورت مشارکت راهبردی و تسهیل در بهره گیری از ظرفیت های علمی و پژوهشی مشترک، تفاهم نامه ای مابین پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی و مؤسسۀ مطالعات و مدیریت جامع و تخصصی جمعیت کشور منعقد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، این تفاهمنامه با هدف هم‌افزایی در پیشبرد مأموریت‌ها و وظایف علمی پژوهشی و ارتقاء بهره‌ وری و بهره‌برداری علمی و پژوهشی از طریق به اشتراک‌گذاری تجارب و دستاوردها و همچنین برقراری تعامل و همکاری پژوهشی مؤثر در حوزه‌های تخصصی تنظیم و به امضاء مسئولین پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس و از سوی دیگر موسسه مطالعات و مدیریت جامع و تخصصی جمعیت کشور رسید.

در این تفاهم نامه ۷ موضوع و محور مورد توافق در حوزه موضوعات پژوهشی و بهره گیری از بانک های اطلاعاتی مشترک و بهره گیری از سرمایه انسانی علمی و پژوهشی و همچنین تولید آثار علمی و پژوهشی و همکاری در فرآیندهای علمی و پژوهشی گنجانده شده است.

طی این نشست سرلشکر پاسدار صفوی، رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس و رسول صادقی رئیس موسسه مطالعات و مدیریت جامع و تخصصی جمعیت کشور به بیان دیدگاه های خودر در حوزه پژوهش و زمینه های همکاری مشترک پرداختند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1078056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =