استقلال و چهره کدر شفاف سازی

عدم شفاف سازی اقدامات صورت گرفته مورد ادعای مسئولان وقت استقلال در زیر سوال رفتن صلاحیتشان نقش بسزایی داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز، هادی شاه‌مرادی؛ بدهی‌های کلان جدی‌ترین معضل این روزهای فوتبال ایران است و باشگاه استقلال یکی از نام‌هایی است که برای چندمین سال پیاپی با این مشکل پیوندی ناگسستنی خورده! تیمی بزرگ که به لطف عملکرد فاجعه‌بار مدیرانش حالا به صدرنشین تیم‌های بدهکار در فوتبال ایران تبدیل شده است.

غیرفوتبالی بودن مدیران استقلال و عدم تخصصشان در امر مدیریت ورزش و همچنین نادیده گرفتن تذکرات دلسوزانه پیشکسوتان و خبرنگاران و هواداران این تیم، عناصر مهمی است که تکرار مکرر اشتباهاتی نظیر عقد قراردادهای عجیب و  بعضا ترکمانچای با بازیکنان بی کیفیت خارجی و از آن بدتر عدم تسویه به موقع این قراردادها را به همراه داشته است.

البته هر از گاهی برخی اشخاص مدیریتی استقلال از رقم خوردن اقداماتی برای حل مشکلات تیم صحبت می‌کنند که در اکثر مواقع نیز به سرانجام مطلوب ختم نمی‌شود؛ اتفاقی که بذر ناامیدی و بی‌اعتمادی در دل دوست‌داران استقلال کاشته و فقط اثبات در صداقت می‌تواند مانع جوانه زدن و رشد این بذر نحس شود! اما واقعیت این است که عدم شفاف سازی اقدامات صورت گرفته مورد ادعای مسئولان وقت استقلال نیز در زیر سوال رفتن صلاحیتشان مزید بر علت شده است.

از سیدرضا افتخاری و امیرحسین فتحی گرفته تا اسماعیل خلیل زاده، احمد سعادتمند و حالا احمد مددی هیچکدامشان در روزهای زمامداری خود در استقلال با هواداران آبی یکرنگ نبودند و به بیان ساده‌تر دقیقا مشخص نبود و نیست که برای خروج تیم از بحران چه کارهایی انجام داده‌اند! مثال در تایید این ادعا کم نیست؛ گم شدن پول انتقال اللهیار صیادمنش به فوتبال اروپا در زمان امیرحسین فتحی که هیچوقت معلوم نشد کجا و چگونه هزینه شده، سفر خلیل زاده به قطر جهت بازگرداندن استراماچونی که هرگز مشخص نشد دقیقا طرف ملاقات عضو هیأت مدیره استقلال در آن سفر چه کسی بوده، جنجال بازگشت استرا در زمان سعادتمند که پایانِ باز داشت و امروز هم بحث پرداخت طلب شفر و بازشدن پنجره نقل و انتقالاتی که مددی و خلیل زاده ادعای تحققش را دارند اما شواهد چیز دیگری می‌گوید!

مخلص کلام اینکه در دوران مدیران منصوب مسعود سلطانی‌فر در استقلال مولفه "شفاف سازی" بر خلاف نامش چهره‌ای کدر به خود گرفته و نقش تعیین کننده‌ای در شکل گیری زاویه دید هوادار استقلال نسبت به این مدیران دارد. زاویه‌ای که روز به روز تندتر از قبل می‌شود!

انتهای پیام/

کد خبر: 1078212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =