مرحله جدید رزمایش کمک مومنانه در واحد قم آغاز شد/ تهیه ۱۵۰ بسته معیشتی برای نیازمندان

دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم در نظر دارد همزمان با فرارسیدن میلاد پیامبراکرم(ص)، مرحله جدیدی از رزمایش کمک مومنانه را با توزیع ۱۵۰ بسته معیشتی در مناطق محروم آغاز کند.

محمد دخیلی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره برنامه‌های این واحد دانشگاهی در حوزه رزمایش کمک مومنانه اظهار کرد: برنامه ما این است که برای روز سه شنبه یا چهارشنبه هفته جاری به مناسبت میلاد پیامبراکرم(ص) رزمایش کمک مومنانه را برگزار کنیم.

وی افزود: در این رزمایش، ۱۵۰ بسته معیشتی شامل ۱۰ کیلو برنج، ۲عدد روغن، رب گوجه، سویا و مقادیر ماسک و مواد ضدعفونی کننده را در میان مناطق محروم قم توزیع خواهیم کرد. در این مرحله از رزمایش کمک مومنانه، دانشجویان، اقشار مختلف مردم، استادان و کارکنان مشارکت داشته‌اند و به صورت نقدی و غیرنقدی کمک‌هایی داشته‌اند.

دخیلی ادامه داد: بیشتر منابع مالی بسته‌های معیشتی از سوی خیرین شهرستان و کمک‌های دانشجویان و کارکنان تامین شده است و از بودجه فرهنگی دانشگاه استفاده نکرده‌ایم؛ همچنین برخی از داروخانه‌هایی که در زمان سیل سال گذشته با ما همکاری داشتند، امسال نیز برای تهیه بسته‌های بهداشتی کمک‌های بسیاری به ما کردند و توانستیم تعداد زیادی ماسک و مواد ضدعفونی کننده برای خانواده‌های نیازمند تهیه کنیم.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم با اشاره به فعالیت جهادی دانشجویان پرستاری این دانشگاه در مراکز درمانی قم تصریح کرد: درحال حاضر نزدیک به ۷۰ نفر از نیروهای جهادی و دانشجویان پرستاری را برای فعالیت جهادی به مراکز درمانی ویژه بیماران کرونایی معرفی کرده‌ایم تا کمبود پرستار تا حدودی جبران شود و کادردرمانی برای خدمت رسانی به بیماران کرونایی نیرویی مضاعف داشته باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع موج سوم کرونا و افزایش تعداد مبتلایان در سطح استان قم، به دنبال این هستیم که بار دیگر همانند چند ماه اخیر، جهادی واحد قم را با تجربیات جدید ساماندهی کنیم تا در بخش‌هایی مانند تولید ماسک، توزیع بسته‌های معیشتی، ضدعفونی معابر و... فعالیت‌های خود را آغاز و به مردم خدمت رسانی کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1079111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =