پاسخ به شبهات عفاف و حجاب با آگاه‌سازی دانشجویان

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب گفت: برای اینکه موضوع حجاب و عفاف در بین دانشجویان و خانواده‌ها نهادینه شود باید در این زمینه مشاوره و آگاه‌سازی صورت گیرد تا بتوانیم شهبات به وجود آمده را بین دانشجویان برطرف سازیم.

حسین کاشف بناب معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، با بیان اینکه فعالیت اصلی این واحد دانشگاهی پرداختن به «جشنواره از حماسه تا حماسه» است، گفت: در حال حاضر فعالیت‌ فرهنگی کانون‌ها و نشریات را به سمت فضای مجازی هدایت کردیم تا دانشجویان از فعالیت در این عرصه عقب نمانند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۲ تشکل دانشجویی و استاتید در این واحد دانشگاهی فعالیت می‌کند، گفت: براساس دستورالعمیل جدید اطلاع‌رسانی کردیم که دانشجویان در این تشکل‌ها ثبت نام کرده تا انتخابات را برگزار کنیم. متاسفانه امروزه شیوع ویروس کرونا باعث ایجاد وقفه در این امر مهم شده است.

کاشف تأکید کرد: در تلاش هستیم تا از توانمندی دانشجویان جدیدالورود در حوزه تشکل‌های دانشجویی و کرسی‌های آزاد اندیشی استفاده کنیم.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب در رابطه با ازدواج دانشجویان گفت: از استاتید گروه معارف درخواست کردیم که با ارائه مشاوره دانشجویان را برای ازدواج راهنمایی کنند.

وی ادامه داد: به دلیل عدم حضور دانشجویان در دانشگاه امروزه مباحث و تبادل اطلاعات از طریق فضای مجازی صورت می‌گیرد تا بتوانیم گام مثبتی در راستای پیشبرد اهداف دانشگاه در جهت ازدواج آسان برداریم.

کاشف گفت: برای اینکه مقوله حجاب و عفاف در بین دانشجویان و خانواده‌ها نهادینه شود باید در این زمینه مشاوره و آگاه‌سازی صورت گیرد تا بتوانیم شهبات به وجود آمده را بین افراد برطرف سازیم؛ در غیراینصورت بحث آراستگی حجاب و عفاف در دانشگاه نهادینه نخواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1079408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =