کارگروه دوره مطالعاتی طرح اندیشه تمدن ساز آغاز به کار کرد

دبیر طرح اندیشه تمدن ساز دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر از آغاز به کار کارگروه این دوره مطالعاتی در این استان خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، منا اسکندری دبیر طرح اندیشه تمدن ساز دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر در نشست توجیهی طرح اندیشه تمدن‌ساز که به صورت آنلاین برگزار شد، گفت: طرح اندیشه تمدن‌ساز در قالب کتاب « طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن» برای اساتید دانشگاه های آزاد اسلامی سراسر کشور درحال اجرا است که این طرح گامی نو در راستای آشنایی اساتید دانشگاه با اندیشه های تفسیری اجتماعی و سیاسی رهبر انقلاب است.

دبیر طرح اندیشه تمدن ساز دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر ادامه داد: این کتاب متن سخنرانی رهبر انقلاب در سال ۱۳۵۳ در مسجد امام حسن مجتبی (ع) مشهد مقدس است.

اسکندری با بیان اینکه این طرح با استقبال استادان در 9 گروه در استان بوشهر تشکیل شده است، تصریح کرد: طرح در ۲۸ جلسه یک ساعته و به صورت مجازی و هفتگی برگزار می شود و استادان در گروه‌های سه یا پنج نفره به همراه یک مربی، اندیشه‌های مقام معظم رهبری را در قالب کتاب طرح کلی اندیشه اسلام بر پایه قرآن کریم مورد بحث، بررسی و تبادل‌نظر قرار می‌دهند.

وی با یادآوری اینکه موضوعات کتاب مشتمل بر مباحث ایمان، توحید، نبوت، امامت و ولایت است، یادآور شد: این کتاب در چند استان به عنوان جایگزین درس اندیشه اسلامی تدریس شده که خوشبختانه رضایتمندی بالایی رو در میان اساتید و دانشجویان به همراه داشته است.

این مسئول هدف از این طرح شناخت صحیح و عمیق اندیشه‌های اجتماعی انقلاب اسلامی، گسترش نگرش تمدن‌سازی در بین استادان و آشنایی با سیره مبارزاتی ائمه معصومین (ع) برشمرد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1079444

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =