ربیعی: چهار طرح مهم برای کمک به معیشت مردم را عملیاتی می‌کنیم

سخنگوی دولت گفت: حداقل چهار طرح مهم برای کمک به معیشت مردم در دولت دنبال می‌شود که بخشی را در قالب بودجه ۱۴۰۰ و بخشی دیگر را هم در بودجه امسال عملیاتی می‌کنیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، علی ربیعی در ارتباط ویدویی با استودیوی شبکه خبر با بیان اینکه دولت برای کم‌کردن فشار بر زندگی مردم، سیاست‌هایی را به طور روزمره اتخاذ می‌کند، اظهار کرد: روی کنترل قیمت‌ها تصمیمات جدیدی گرفته شده و برای کمک به دهک‌های پایین برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده است. در جلسات ستاد اقتصادی دولت بر کمک به معیشت مردم توجه داریم.

وی افزود: حداقل چهار طرح مهم در این زمینه دارد دنبال می‌شود که بخشی را در قالب بودجه ۱۴۰۰ و بخشی دیگر را هم در بودجه امسال عملیاتی می‌کنیم. در یکی از این زمینه‌ها مکاتبات انجام‌شده و اجازه گرفته شده که امیدوارم در یکی دو هفته جاری آن را عملیاتی کنیم.

سخنگوی دولت تصریح کرد: خدا را شاهد می‌گیرم که هیچ لحظه‌ای در دولت از نگرانی مردم و زندگی آنان غافل نیستیم. درک و فهم رنج مردم در ما وجود دارد و امیدوارم که بتوانیم این مشکلات را کمتر کنیم. ربیعی در بخش دیگری از این گفت‌وگو با بیان اینکه متأسفیم که درک و فهم درستی از آزادی در فرانسه وجود ندارد، اظهار کرد: آنان البته به اشتباه سیاستی خود پی بردند و این نوع اظهارات زمینه‌ساز افراطی‌گری است.


انتهای پیام/

کد خبر: 1079592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =