روز شلوغ نقل و انتقالاتی استقلال در آستانه لیگ برتر

تیم استقلال در آستانه شروع بازی‌های لیگ برتر با 5 بازیکن جوان قرارداد بلندمدت امضا کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ با اعلام احمد مددی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال، 2 بازیکن جوان این تیم قرارداد خود را با آبی‌ها تمدید کرده و سه بازیکن دیگر نیز به جمع شاگردان محمود فکری اضافه شدند. در این رابطه، فردین رابط بعد از جلسه با احمد مددی سرپرست باشگاه استقلال، قراردادش را با این تیم به مدت ۵ سال تمدید کرد. رابط سابقه بازی در تیم ملی جوانان و تیم بزرگسالان استقلال را در فصل گذشته را هم در کارنامه خود دارد.

همچنین سینا خادمپور هافبک میانی تیم فوتبال استقلال که محمود فکری در چندین بازی دوستانه از او استفاده کرد، هم قراردادش را با این تیم به مدت ٣ فصل دیگر تمدید کرد.

احمد مددی سرپرست باشگاه استقلال امروز سه قرارداد دیگر هم با سه بازیکن جوان دیگر امضا کرد.

میکائیل شیخی مدافع ۱۸ ساله رامهرمزی سابق پیکان که سابقه بازی در تیم ملی جوانان را هم دارد، رسما با قراردادی ۵ ساله به استقلال پیوست. همچنین علیرضا خدابخشی بازیکن ۱۸ ساله که سابقه بازی در پایه‌های استقلال و سایپا را دارد و در پست وینگر راست بازی می‌کند با عقد قراردادی ۵ ساله استقلالی شد.

آخرین خرید استقلال که با این تیم قراردادی ۵ ساله امضا کرد، محمد حسین فلاح بود که ۲۰ ساله است و در فصل گذشته ۲۳ گل در رده امید برای تیم نیروی زمینی به ثمر رسانده بود. این بازیکن در پست مهاجم نوک بازی می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1079808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =