مدافعان امنیت در کنار مدافعان سلامت مجاهدت می‌کنند

جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در بازدید محورهای مواصلاتی به پایتخت با تاکید بر لزوم رعایت ضوابط بهداشتی، گفت: مدافعان امنیت در کنار مدافعان سلامت مجاهدت می‌کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، سردار حمید هداوند در بازدید از ایست بازرسی‌های مشترک انتظامی سلامت (پلیس راه و یگان امداد فاتب) گشت‌های پلیس راه در مناطق نعلبندان، جاده قدیم تهران-قم و عوارضی تهران –قم؛ با اشاره به شیوع بیش از پیش و افسار گسیخته کرونا، بیان داشت: در روزهای اخیر شاهد خبرهای بغرنج و نگران کننده ای از مرگ و میر ناشی از کرونا هستیم که این موضوع ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی را دو چندان می‌کند.

وی با اشاره به اینکه با توجه به ابلاغ ستاد ملی مقابله با کرونا یکسری محدودیت‌های ترافیکی اعلام شده است گفت: با توجه به ابلاغیه‌های صورت گرفته تا اطلاع بعدی از ورود خودروهای دیگر استان‌ها به تهران خودداری به عمل می‌آید.

سردار هداوند با تاکید بر اینکه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ به منظور حفظ سلامت شهروندان مأموریت‌های خود را با دقت و حساسیت بالایی انجام می‌دهد، بیان داشت: اعمال محدودیت‌های موجود از سوی پلیس صرفاً برای حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از شیوع این ویروس منحوس است.

این مقام ارشد انتظامی با قدردانی از کادر زحمت کش درمانی کشور در ماه‌های اخیر، بیان کرد: امروز نیروی انتظامی به عنوان مدافعان امنیت در کنار مدافعان سلامت همه تلاش خود را صرف خدمت گزاری به مردم کرده است و در این مسیر خالصانه مجاهدت می‌کنند.


انتهای پیام/

کد خبر: 1079905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =