بسته شدن حساب توییتری مشاور سابق ترامپ به دلیل ترویج خشونت

شرکت توئیتر حساب کاربری «استیو بنن» مشاور سابق رئیس جمهور آمریکا را به دلیل ترویج خشونت و نقض قوانین این شرکت مسدود کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، شرکت توییتر حساب «استیو بنن» استراتژیست ارشد سابق کاخ سفید را بعد از آن که وی پیشنهاد داد سر «آنتونی فائوچی» مدیر مؤسسه ملی آلرژی و بیماری‌های عفونی آمریکا و «کریستوفر ری» مدیر اف‌بی‌آی باید قطع شود، به طور دائم مسدود کرد. او این صحبت‌ها را در ویدئویی گفته بود که در حساب شخصی وی در فیس‌بوک، یوتیوب و توییتر منتشر شد.

در حالی که همچنان شمارش آرا در چند ایالت کلیدی آمریکا ادامه دارد، بنن در این ویدئو مدعی شد ترامپ پیروز انتخابات شده و گفت او باید فائوچی و ری را اخراج کند.

به گزارش شبکه «سی‌ان‌ان»، وی سپس از این هم فراتر رفت و گفت: من سرها را روی نیزه قرار می‌دهم و آن‌ها را در دو گوشه کاخ سفید به عنوان هشدار به بروکرات‌های فدرال قرار می‌دهم.

اظهارات بنن در حالی بیان شده که سایر طرفداران رئیس‌جمهور آمریکا هم از سخنان خشن و الفاظ نظامی برای حمایت از ادعاهای او درباره تقلب در انتخابات استفاده کرده‌اند.

ترامپ روند برگزاری انتخابات را زیر سوال برده و شکایت‌هایی را در چند ایالت طرح کرده است. او در روز اول برگزاری انتخابات گفت که روند شمارش آرا باید متوقف شود. 

امروز همچنین روزنامه واشنگتن پست با بیان اینکه سرویس مخفی آمریکا برای محافظت از «جو بایدن» رقیب ترامپ به ولمینگتون اعزام شده است گزارش داد که وی احتمالا صبح جمعه (به وقت محلی) پیروزی خود را اعلام خواهد کرد. 

منبع: فارس
انتهای پیام/

کد خبر: 1079937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =