گسترش فضای انقلابی میان دانشجویان در رأس فعالیت‌های فرهنگی قرار دارد

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران پالایش و پایش استادان گروه معارف و گروه‌های آموزشی دانشگاه با گسترش فضای انقلابی و ارتقای فرهنگی را از برنامه‌های دفتر نهاد نماینگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی مازندران دانست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، ظهر امروز با حضور مدیران گروه‌ و اعضای هیئت علمی گروه معارف اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی مازندران نشست هم‌اندیشی با محور «تبیین شیوه‌نامه دوره‌های مجازی دروس معارف اسلامی»، «تبیین طرح اندیشه تمدن‌ساز» و مشارکت گروه‌های معارف در این طرح و تبادل‌نظر برای ارتقا و وحدت رویه در ارائه دروس معارف اسلامی به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری برگزار شد.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران در این نشست با بیان اینکه پاسخگویی در جریان انقلاب اسلامی با پشتوانه فرهنگی و معرفتی استادان گروه معارف با رعایت صبر، ایستادگی و استقامت شکل خواهد گرفت، اظهار کرد: تحول‌خواهی و تحول‌سازی باید به گفتمان غالب فرهنگی در دانشگاه تبدیل شود و گروه معارف در این راستا نقش پشتیبان معرفتی دارد.

حجت‌الاسلام احمد اسلامی بیان کرد: در این مسیر، سرعت مهم است، بنابراین از شتابزدگی، کارهای عجولانه و اقدامات سطحی که مانع جدی است باید پرهیز شود.

پایش استادان گروه معارف با گسترش فضای انقلابی

وی، پالایش و پایش استادان گروه معارف و گروه‌های آموزشی دانشگاه با گسترش فضای انقلابی و ارتقای فرهنگی را از برنامه‌های دفتر نهاد نماینگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی مازندران دانست.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی مازندران، اجرای طرح اندیشه‌ساز و شبکه‌سازی با کلیدواژه نوآوری همراه، پشتیبانی اعضای هیئت علمی گروه معارف اسلامی، پاسخگویی در جریان انقلاب اسلامی با پشتوانه فرهنگی و معرفتی و ترمیم بنیان‌های فکری تخریب  شده نسل جدید از فرزندان جامعه با تحول‌سازی عقلانی و علمی و حرکت رو به جلو را بخش دیگری از برنامه‌های این دفتر عنوان کرد.

این استاد حوزه و دانشگاه، تشکیل کارگروه معارف اسلامی آزاد استان مازندران، طرح اندیشه تمدن‌ساز و کارگروه صلاحیت عمومی استادان را از جمله محورهای این جلسه برشمرد و تشریح کرد: باید قدرت و جسارت نقد و روحیه تحول‌خواهی و تحول‌سازی در گروه معارف اسلامی تقویت شود.

اسلامی، قوی شدن در فضای مجازی، نوآوری و نوپردازی، شبکه‌سازی قوی، کار تیمی منسجم و پشتوانه رسانه‌ای فعال را حامی اصلی جریان تحول‌سازی انقلابی در راستای معرفت‌افزایی دانست و از تشکیل شورا یا شبکه معتمدین در دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران خبر داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1080096

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =