۱۵۰۰ بسته بهداشتی از فردا در مناطق محروم شرق تهران توزیع می‌شود

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق از توزیع ۱۵۰۰ بسته بهداشتی در مناطق محروم قیامدشت و پاکدشت خبر داد.

میلاد فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره جزئیات آماده‌سازی و توزیع کمک‌های مومنانه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق اظهار کرد: بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد تهران شرق هزار و ۵۰۰ بسته حاوی ۲۰ عدد ماسک، محلول شستشو و ضدعفونی کننده دست آماده‌سازی کرده که در روزهای آتی در بین مناطق محروم توزیع کرد.

وی افزود: برای تهیه و آماده‌سازی این بسته‌ها از معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد واحد تهران شرق مساعدت‌های مالی و تجهیزات لازم گرفته شده است. خیرین دانشگاه و دانشجویی نیز در تهیه این اقلام کمک‌هایی در نظر گرفتند. براساس اطلاعات معتمدینی از مناطق محروم، بسته‌های تهیه شده بین خانواده‌های نیازمند و کمتر برخوردار توزیع می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شرق بیان کرد: روستای کریم‌آباد، شهرستان‌های قیامدشت و پاکدشت مناطق هدف گروه جهادی «نامیرا» تعیین شده و از فردا اقدامات توزیع بسته‌ها در این مناطق آغاز می‌شود. این گروه جهادی سال‌های ۹۷ و ۹۸ جزء برترین گروه‌های جهادی استان تهران انتخاب شده است.

فلاح با اشاره به فعالیت‌های سابق این گروه در حوزه محرومیت‌زدایی و ریشه‌کن کردن کرونا عنوان کرد: فعالیت‌های این گروه از اسفند ماه ۹۸ از اقداماتی چون ضدعفونی معابر تا تهیه و توزیع محلول‌های ضدعفونی و توزیع غذا و اقلام غذایی در ماه رمضان مستمراً تا امروز ادامه داشته است.

وی ادامه داد: همکاری‌های هم با ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در ماه مبارک رمضان و ایام محرم صورت گرفته که منجر به تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی و غذایی شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1080231

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =