تاکید استاندار تهران بر تکمیل و افتتاح بیمارستان‌های شهرقدس، شهریار و ملارد

استاندار تهران بر لزوم تشدید نظارت جهت کنترل و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز ضروری و تکمیل و افتتاح بیمارستان‌های سه شهرستان استان تاکید کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، انوشیروان محسنی بندپی در جلسه ویدئو کنفرانسی با شهرداران استان تهران با اشاره به اثرات شیوع کرونا گفت: با شیوع کرونا درآمد شهرداری ها با چالش مواجه شد و شرایط را برای ایجاد پروژه های زیرساختی با دشواری همراه کرد اما برخی شهرداران با تلاش و عزم راسخ منابع مالی بیشتری به دست آوردند.
 
وی افزود: رعایت ضوابط قانونی و تشدید نظارت جهت کنترل و مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز ضروری است، از اینرو نظارت بر جلوگیری از چنین ساخت و سازهایی تشدید می شود که این موضوع در استان تهران به سبب شرایط خاص آن حائز اهمیت بسیار است که در این راستا باید اقدامات پیشگیرانه تقویت شود.
 
وی ادامه داد: رئیس قوه قضاییه به عنوان نمونه و به منظور تلاش جهت جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز جلسه ویژه ای در لوسان برگزار کرده که همگی حکایت از عزم راسخ جهت مقابله با ساخت و سازها غیرمجاز دارد.

محسنی بندپی همچنین این را هم گفت: در افتتاح پروژه های مربوط به دهه فجر پروژه های باکیفیت و در شأن این ایام مدنظر باشد؛ همچنین سرعت بخشیدن به اتمام پروژه ها در اولویت قرار گیرد، در همین راستا تکمیل و افتتاح بیمارستان شهرقدس، شهریار و ملارد در دستورکار می باشد.

منبع: ایسنا
انتهای پیام/

کد خبر: 1080253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =