پیشنهاد کار خفت‌بار شهرداری قدس اشغالی به ترامپ!

یک رسانه صهیونیستی مدعی شده شهرداری قدس اشغالی بعد از خبرها درباره پیروزی بایدن در انتخابات آمریکا، در پیامی که در فیس‌بوک خود منتشر کرد، به ترامپ پیشنهاد کار داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» در گزارشی مدعی شده شهرداری قدس اشغالی به «دونالد ترامپ» پیشنهاد کار داده است. در این پیشنهاد که بنابر این گزارش، در پستی در فیس‌بوک مطرح شده بود، در اشاره به شعار انتخاباتیِ «آمریکا را دوباره باعظمت کن» ترامپ، به او پیشنهاد شده بود قدس اشغالی را دوباره باعظمت کند.

بنابر این گزارش، در پیام مذکور نوشته شده بود: قابل توجه دنبال‌کننده ما دونالد جی. ترامپ-نگران نباش! هیئت کارگزینی جدید ما پیشنهادهای ارزشمند خود را مرتب به روز می‌کند، و ما اورشلیم (قدس اشغالی) را دوباره باعظمت می‌کنیم. [در واقع، همیشه (با عظمت) بوده است].

جروزالم پست مدعی شده قبل از این که پست مذکور به سرعت از روی صفحه فیس‌بوک این شهرداری حذف شود، توانسته از روی آن عکس بگیرد.

به گزارش «اسپوتنیک»، سخنگوی شهرداری قدس اشغالی در پاسخ به خبرنگار جروزالم پست، گفت این پیام تصادفاً بارگذاری شده بود و بعد از پی بردن به این اشتباه، حذف شد.

«جو بایدن» شب گذشته به وقت تهران، خود را بعنوان رئیس‌جمهور منتخب ایالات متحده معرفی کرد. در مقابل، ترامپ با صدور بیانیه‌ای ضمن نپذیرفتن پیروزی رقیب دموکرات خود در انتخابات ریاست‌جمهوری، مدعی شد او در هیچ ایالتی پیروز نشده و انتخابات فاصله زیادی با پایان دارد.

پیش از آن نیز ترامپ در پیامی که در صفحه توییتر خود منتشر کرد، نوشت که خودش با ۷۱ میلیون رأی قانونی، پیروز انتخابات شده اما ناظران آنها اجازه ورود به اتاق‌های شمارش رأی را پیدا نکردند.

ترامپ همچنین در بیانیه‌ای وعده داد که نبرد حقوقی ستاد انتخاباتی وی از فردا (دوشنبه) آغاز خواهد شد و افزود: «تا زمانیکه مردم آمریکا شمارش صادقانه آراء که شایسته آنهاست و دموکراسی طلب می‌کند، به دست نیاورند، آرام نخواهم گرفت».

انتهای پیام/

کد خبر: 1080304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =