بارسلونا برد، رئال شوکه شد

در ادامه بازی‌های لیگ حرفه‌ای اسپانیا موسوم به لالیگا هفته نهم این رقابت‌ها پیگیری شد و نتایج پرگلی نیز به دست آمد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)- مهرداد یاراحمدی، در ادامه بازی‌های لیگ حرفه‌ای اسپانیا موسوم به لالیگا هفته نهم این رقابت‌ها پیگیری شد و نتایج پرگلی نیز به دست آمد.
پیروزی پر گل شاگردان کومان و برد چهار گله اتلتیکو مادرید، صدر نشینی ادامه دار رئال سوسیداد ‌و شکست سنگین شاگردان زیدان از جمله این نتایج بود، در ادامه به بررسی این رقابت‌ها می‌پردازیم.

اوئسکا _ ایبار
تقسیم امتیازات عادلانه بود

در چهار چوب هفته نهم لالیگا ایبار در ورزشگاه خانگی اوئسکا به میدان رفت و در پایان با یک امتیاز شیرین به خانه خود بازگشت. در ابتدا این میهمان بود که در دقیقه ۳۸ موفق شد توسط استبان بورگوس از حریف خود پیش افتاد، اما در نیمه دوم تیم میزبان فشار خود روی دروازه ایبار را اضافه کرد و در نهایت در دقیقه ۶۷ موفق شد توسط رافا میر گل تساوی را وارد دروازه حریف خود کند. در پایان ایبار 9 امتیازی در دوازدهم جدول قرار گرفت و اوئسکا شش امتیازی در رده هجدهم جدول ایستاد. بهترین بازیکن این دیدار پدرو لوپز مدافع راست پای اوئسکا بود که پاس گل تک گل تیمش را داد و عملکرد خوبی در خط دفاع از خود به نمایش گذاشت.

بارسلونا _ رئال بتیس
آتش بازی آبی اناری ها در نیوکمپ

دومین دیدار این هفته در ورزشگاه نیوکمپ انجام شد و تیم رئال بتیس میهمان شاگردان کومان بودند این بازی در نهایت با نتیجه پنج بر دو به پایان رسید. گل اول بارسا را عثمان دمبله در دقیقه ۲۲ به ثمر رساند و پس از آن در دقیقه آخر وقت اضافه میهمان موفق شد توسط آنتونیو سانابریا گل تساوی را به ثمر برساند. با شروع نیمه دوم حملات آتشین بارسلونا آغاز شد و در دقیقه ۴۹ گریزمان گل دوم را وارد دروازه حریف کرد و مسی در دقیقه ۶۱ گل سوم تیمش و اول خود در این دیدار را به ثمر رساند، در دقیقه ۷۳ گل دوم بتیس توسط گارسیا وارد دروازه بارسلونا شد گل چهارم و پنجم بارسلونا توسط مسی و پدری در دقایق ۸۲ و ۹۰ به ثمر رسید تا بارسا با پیروزی پر گل این دیدار را پایان برساند. در پایان این بازی مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا با دو گلی که به ثمر رساند به عنوان بهترین بازیکن این دیدار انتخاب شد. بارسا در جدول ۱۱ امتیازی و در رده هشتم قرار دارد و بتیس با یک امتیاز بیشتر در رده هفتم ایستاده است.

سویا _ اوساسونا
دومین باخت پیاپی اوساسونا در خانه سویا

این دیدار در ورزشگاه سانچز پیسخوان ورزشگاه خانگی سویا انجام شد و در پایان تیم میزبان موفق شد پس از سه هفته شکست طعم پیروزی را بچشد. در دقیقه ۵۹ لوکاس اوکامپوس موفق شد پنالتی بدست آورد و خود این بازیکن پشت توپ ایستاد و آن را وارد دروازه اوساسونا کرد. داور این دیدار خوان مارتینز مونوئرا بود که در کل بازی آسانی را پشت سر گذاشت.دو تیم با ده امتیاز در رده یازدهم و  دوازدهم جدول لالیگا قرار دارند.

اتلتیکومادرید - کادیس
صدر نشینی با گلزنی فلیکس و سوارس

در آخرین دیدار شب اول هفته نهم لالیگا تیم اتلتیکومادرید در ورزشگاه متروپولیتانوی شهر مادرید میزبان کادیس بود این دیدار با نتیجه ۴ بر صفر به نفع شاگردان سیمئونه به پایان رسید.
در این بازی ژوائو فلیکس ستاره پرتغالی اتلتیکو موفق شد در دقایق 8 و 90 گلزنی کند و پاس گل سومین گل تیمش را به لوئیس سوارس داد، دومین گل اتلتیکو در این دیدار را هم مارکوس یورنته در دقیقه 22 به ثمر رساند. بهترین بازیکن این دیدار بدون شک ژوائو فلیکس مهاجم فرانسوی اتلتیکو بود که دو گل و یک پاس گل داد تا شب خوب خود را پشت سر بگذارد. اتلتیکو مادرید با هفده امتیاز در رده سوم و کادیز با چهارده امتیاز در رده ششم قرار دارد.

ختافه _ ویارئال
سه امتیاز در جیب زیر دریایی های زرد

در اولین دیدار شب دوم هفته نهم لالیگا ختافه در خانه میزبان ویارئال بود که در پایان این میهمان بود که موفق شد با سه گل زده و یک گل خورده میزبان را از پیش رو بردارد. برای تیم ویارئال پاکو آلکاسر در دقیقه 11 گل اول را به ثمر برساند و پس از ان ختافه موفق شد توسط مائورو آرامباری در دقیقه 16 بازی را به تساوی برساند. اما کمتر از یک دقیقه مانو تریکوئروس گل برتری ویارئال را زد و در دقیقه ۶۲ جرارد مورنو سومین گل را برای تیمش به ثمر رساند. ویارئال با ۱۸ امتیاز در رده دوم قرار دارد و ختافه با ۱۱ امتیاز در رده نهم قرار گرفت.

رئال سوسیه‌داد - گرانادا
صدر نشینی سوسیداد در شب هدر رفتن پنالتی‌ها

در دومین دیدار تیم سوسیداد میزبان گرانادا بود که در پایان موفق شد با دو گل این تیم را از پیش رو بردارد. برای تیم سوسیداد مونرئال در دقیقه 22 و میکل اویارسابال در دقیقه 27 گلزنی کردند.
هر دو تیم در این دیدار دو پنالتی از دست دادند سوسیداد میزبان در دقیقه 54 یک پنالتی توسط ویلیان خوسه از دست داد، برای تیم گرانادا نیز داروین ماچیس در دقیقه ۸۶ پنالتی از دست داد ضمن اینکه میزبان ده نفره این دیدار را به پایان رساند. در جدول سوسیداد با ۲۰ امتیاز صدر نشینی جدول لالیگا است و گرانادا با ۱۴ امتیاز در رده پنجم قرار گرفته است.

لوانته - آلاوس
یک امتیاز مهم برای الاوس در خانه حریف

این دیدار در شهر والنسیا برگزار شد و در همان ابتدای بازی میهمان موفق شد گل اول این بازی را توسط لوکاس پرز وارد دروازه لوانته کند. مهم ترین اتفاق نیمه اول اخراج ادگار مندز مهاجم تیم الاوس بود که در دقیقه ۳۴ با کارت زرد دوم داور زمین مسابقه را ترک کرد. با شروع دوم لوانته حملات خود را ادامه داد و در دقیقه 51 توسط مورالس گل تساوی را به ثمر رساند تا این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان برسد. در جدول الاوس با ۹ بازی و نه امتیاز در رده ۱۵ جدول قرار دارد و لوانته نیز با ۶ امتیاز در رده ۱۸ جدول است.

رئال وایادولید - اتلتیک بیلبائو
اولین سه امتیاز فصل برای فرار از قعر جدول

در یکی از آخرین رقابت‌های هفته نهم رئال وایادولید در ورزشگاه خانگی خود موفق شد با نتیجه 2 بر یک از سد اتلتیک بیلبائو عبور کند. برای میزبان اوریانا در دقیقه ۱۹ گل برتری را به ثمر رساند و این دیدار در نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید، با شروع نیمه دوم پارکوس مهاجم برزیلی وایادولید گل دوم تیمش را وارد دروازه حریف کرد اما در دقیقه ۸۴ ویلیامز از روی نقطه پنالتی گل اول بیلبائو را به ثبت رساند. در انتها این دیدار با برتری وایادولید به پایان رسید و وایادولید موفق شد نخستین پیروزی خود را در این فصل به دست آورد. وایادولید با 6 امتیاز در رتبه نوزدهم جدول قرار دارد و بیلبائو نیز در رده چهاردهم جدول حضور دارد.

والنسیا - رئال مادرید
شکست سنگین در شب پنالتی باران رئال

در آخرین دیدار هفته نهم لالیگا رئال در مستایا میهمان نیم جوان والنسیا بود و به نظر نمی رسید کار سختی برابر حریف خود داشته باشد. در دقیقه ۲۳ رئال مادرید توسط بنزما بازیکن باتجربه و فرانسوی خود گل اول را به ثمر رساند اما این پایان کار نبود و در دقیقه ۳۵ اولین پنالتی این دیدار اعلام شد و کارلوس سولر گل اول تیمش را به ثمر رساند پس از آن در دقیقه ۴۳ واران مدافع رئال به اشتباه دروازه تیم خود را باز کرد تا نیمه اول با شکست رئال به پایان برسد. با شروع نیمه دوم به نظر می رسید رئال برای جبران وارد شود اما این اتفاق رخ نداد و در دقیقه ۵۲ این مارسلو بود که با خطا روی ماکسی گومز داور را مجاب به اعلام دومین ضربه پنالتی برای میزبان کرد تا سولر دومین خود را وارد دروازه شاگردان زیزو کند، این پابان کار نبود و در دقیقه ۶۳ بار دیگر پنالتی برای والنسیا به دست آمد تا سولر در برابر رئال مادرید هتریک کند و شکست سنگین ۴ بر یک در این بازی رقم بخورد. بهترین بازیکن این دیدار بدون شک سولر هافبک ۲۳ ساله والنسیا بود که موفق شد هر سه پنالتی تیمش را وارد دروازه حریف کند. در جدول رئال مادرید با ۱۶ امتیاز در رده چهارم و والنسیا با ۱۱ امتیاز در رده نهم قرار دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1080323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =