سامانه «دانشجویار» ۱۶ آذر راه‌اندازی می‌شود

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: سامانه دانشجویار در ۱۶ آذر برای ارائه خدمات به دانشجویان راه‌اندازی خواهد شد که در این سامانه، بازاری برای ارائه و فروش ایده های دانشجویان فراهم خواهد شد تا زمینه‌ای برای کشف استعداد دانشجویان فراهم شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، فرزاد جهان بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، امشب در آیین استقبال از نو دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی که به صورت وبینار در کتابخانه دکتر حبیبی واحد علوم و تحقیقات برگزار شد، اظهارکرد: دانشجویان جدیدالورود دانشگاه آزاد، دانشگاهی را انتخاب کرده‌اند که از لحاظ علمی در سطح بالایی قرار دارد.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی از لحاظ فرهنگی نیز پیشرو است و افراد شاخصی در حوزه فرهنگی تربیت کرده است به طوری که ۷۰ شهید دانشجوی مدافع حرم در این دانشگاه و در راه اسلام و انقلاب جان فشانی کرده‌اند.

جهان بین ادامه داد: دانشجویان باید فرصت تحصیل را مغتنم بشمارند چرا که فرصتی طلایی از سوی خداوند محسوب می شود. دانشجویان باید در وهله اول به دنبال وسعت روح و ظرفیت وجودی خود باشند چرا که علم آموزی بدون وسعت وجودی، جز تکبر و توهم چیزی به دنبال ندارد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: دانشجویان باید در کنار تحصیل، یک توانمندی را نیز بیاموزند؛ معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی نیز با راه اندازی مرکز آموزشی و فرهنگی، در این مسیر به دانشجویان کمک خواهد کرد.

وی اضافه کرد: دانشجویان باید برای ارتقای ویژگی های شخصیتی و نقش آفرینی اجتماعی، در تشکل های دانشجویی از جمله بسیج دانشجویی نیز فعالیت داشته باشند.

جهان بین تاکید کرد: سامانه دانشجویار در ۱۶ آذر برای ارائه خدمات به دانشجویان راه اندازی خواهد شد. با وجود تعطیلی دانشگاه به دنبال این هستیم که کلیه امور دانشجویی به بهترین شکل انجام شود. همچنین در این سامانه، بازاری برای ارائه و فروش ایده های دانشجویان فراهم خواهد شد تا زمینه‌ای برای کشف استعداد دانشجویان فراهم شود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: ما در قالب کانون "دانشگاه و خانواده" نیز ارتباط خود را با خانواده دانشجویان افزایش خواهیم داد تا دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، با همراهی خانواده خاطره خوشی از تحصیل در این دانشگاه داشته باشند و روز به روز در زمینه‌های علمی، پژوهشی و فرهنگی رشد و ترقی داشته باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1080492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =