انعقاد تفاهم‌نامه اداره‌کل زندان‌های استان سیستان و بلوچستان و دانشگاه آزاد اسلامی

تفاهم‌نامه همکاری علمی و پژوهشی میان دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان و اداره‌کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی این استان امضا شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) ،  تفاهم‌نامه همکاری علمی و پژوهشی میان دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان و  اداره‌کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی این استان با حضور  سلطانعلی میر رئیس دانشگاه، ناصر سلیمانی مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی، زهرا پیری رئیس مرکز آموزش و پژوهش منطقه ۹ زندان‌های کشور و سهیل سالاری رئیس دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان منعقد شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در این نشست با معرفی توانمندی‌ها و قابلیت‌های دانشگاه گفت: اینگونه همکاری‌ها گام مؤثری در ارتقای سطح کیفی آموزش‌های اجتماعی و تأدیبی در مورد افراد دارای بزه اجتماعی است.

میر عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با توجه به برخورداری از استادان مجرب این آمادگی را دارد برای تأمین استادان در برگزاری کلاس‌های آموزشی ویژه کارکنان و محکومان با سازمان زندان‌ها، اقدامات تأمینی و تربیتی استان همکاری کند.

ناصر سلیمانی مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان سیستان و بلوچستان نیز در این نشست با تأکید بر عملیاتی شدن  همکاری‌های آموزشی، علمی و پژوهشی و استفاده از امکانات اعم از فناوری موجود، داده‌ها،   اطلاعات، نیروی انسانی و منابع مالی ابراز امیدواری کرد که با امضای این تفاهم‌نامه ارتباط سازمان یافته بین دانشگاه آزاد اسلامی استان و  سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استمرار یابد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1080564

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =