دبیرخانه طرح اندیشه تمدن‌ساز در در واحد شهرقدس افتتاح شد

دبیرخانه طرح اندیشه تمدن‌ساز دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس آغاز به کار کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، دبیرخانه طرح اندیشه تمدن‌ساز دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، ملارد و صفادشت آغاز به کار کرد.

در جلسه اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای شهرقدس، ملارد و صفادشت با حجت‌الاسلام علیرضا رجالی مسئول نهاد نمایندگی رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، دبیرخانه طرح اندیشه تمدن‌ساز در این واحد دانشگاهی گشایش یافت.

در این مراسم که در محل سالن جلسات دانشگاه آزاد اسلامی شهرقدس برگزار شد؛ حجت‌الاسلام علی‌اصغر منصوری معاون نهاد نمایندگی رهبری در واحدهای شهرقدس، ملارد و صفادشت در حکمی از سوی حجت‌الاسلام رجالی به‌عنوان دبیر این طرح در دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران منصوب شد.
 
مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای جنگ تحمیلی و مدافع حرم و شهدای مدافع سلامت در مورد مسائل اعتقادی کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن صحبت کرد.

حجت‌الاسلام علیرضا رجالی ادامه داد: محتوای این طرح که از متن سخنرانی رهبر انقلاب در ماه مبارک رمضان سال ۱۳۵۳ در مسجد امام مجتبی(ع) در مشهد مقدس است، در ۲۸ جلسه در قالب گروه‌های سه تا پنج‌نفره و با حضور یک مدرس مورد بحث قرار خواهد گرفت.

وی ابراز امیدواری کرد که این مباحث بتواند موجب رشد استادان و به تبع آن ارتقای سطح اعتقادی دانشجویان شود.

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با تشکر از فعالیت‌های صورت‌گرفته در دفتر نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی شهرقدس، حجت‌الاسلام علی‌اصغر منصوری را فردی موفق در پیشبرد اهداف نهاد و منویات مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی معرفی کرد.
 
حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرستان قدس هم با تشکر از اقدامات انقلابی مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس بر ضرورت ارتقای سطح علمی و اعتقادی استادان تأکید کرد و کتاب طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن را اثری بی‌بدیل خواند که اعتقادات را عمق می‌بخشد و چراغ راه انسان‌هاست.

انتهای پیام/

کد خبر: 1080592

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =