آیین تقدیر از برگزیدگان جشنواره ملی-ادبی شعرونا برگزار شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول گفت: در جشنواره ملی-ادبی شعرونا ۹۳ اثر شعر و داستان از سراسر کشور به رقابت پرداختند که از این تعداد ۱۰ اثر برگزیده این جشنواره همزمان با روز دزفول معرفی شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، علی افروس رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول از برگزاری آیین تقدیر از برگزیدگان و عوامل جشنواره ملی شعرونا با حضور جمعی از مسئولین خبر داد.

وی افزود: تشکل و کانون قطب مهم‌ پویایی و فعالیت دانشگاه محسوب میشود و امروز عملکرد کانون ادبی باران اندیشه نشان داده شایستگی اعتماد برای اجرای برنامه های بزرگی را دارد.

افرس ادامه داد: اعتماد به دانشجویان قطعا نتیجه‌ای مثبت خواهد داد و باید توجه کرد انرژی دانشجویان موجب شکوفایی برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی خواهد شد و ما نیز حامی فعالیت‌های فرهنگی دانشجویی هستیم.

محسن چگین معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول نیز در حاشیه این مراسم اظهار کرد: در جشنواره ادبی شعرونا که با همت کانون فرهنگی ادبی باران اندیشه دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول بصورت مجازی برگزار شد ۹۳ اثر شعر و داستان از سراسر کشور به رقابت پرداختند که ۱۰ برگزیده این جشنواره همزمان با روز دزفول معرفی شدند اما به دلیل گستردگی ویروس کرونا اجرای مراسم به تأخیر افتاد و امروز با حضور جمعی بسیار محدود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرا شد.

چگین تصریح کرد: به نمایندگی از شاعران از خانم ها زهرا آراسته نیا، مریم آخوندرجب، صبا طیب نیا و آقای اسماعیلی نیا و همچنین از داوران محترم استاد عبادی، طاوسی و  مقامیان زاده و نیز از دبیر اجرایی جشنواره رضا میرزاوند و سحر ابریشمی دبیر کانون ادبی باران اندیشه در این برنامه با اهدای لوح تقدیر، تندیس جشنواره و هدیه نقدی تقدیر شد.

 افروس خاطرنشان کرد: این مراسم با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین عطایی نسب مسئول نهاد نمایندگیِ مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد استان خوزستان، حجت‌الاسلام مهدی زارع مسئول نهاد نمایندگیِ مقام معظم رهبری در دانشگاه جندی شاپور دزفول، اعضای شورای فرهنگی دانشگاه، اساتید، داوران، برگزیدگان و جمعی از فعالین فرهنگی برگزار شد.

1

2

انتهای پیام/

کد خبر: 1080647

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =