ثبت‌نام دو آزمون پیش کارورزی و علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی تا ۲۸ آبان ماه ادامه دارد

طبق اعلام مرکز سنجش و آموزش پزشکی؛ ثبت‌نام آزمون‌های پیش کارورزی و علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی سال ۹۹ تا ۲۸ آبان ادامه دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ آزمون پیش کارورزی (میان دوره) ساعت ۸:۳۰ صبح روز پنجشنبه ۶ آذر ۹۹ به صورت الکترونیک و آزمون‌های علوم پایه پزشکی و دندانپزشکی ساعت ۱۴ روز پنجشنبه ۶ آذر ۹۹ برگزار می‌شوند.

ثبت نام از واجدین شرایط شرکت در امتحانات مذکور از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی و از طریق کد کاربری و رمز عبور اعلام شده قبلی و از روز شنبه ۱۷ آبان ۹۹ آغاز شده است و متقاضیان تا چهارشنبه ۲۸ آبان ۹۹ فرصت دارند در این آزمون‌ها ثبت نام کنند.

تعیین دانشگاه‌های محل برگزاری آزمون منوط به اعلام آمادگی دانشگاه و تائید ظرفیت سیستم‌های موجود، مطابق استانداردهای اعلام شده توسط مرکز سنجش آموزش پزشکی است.

در صورتی که محل آزمون داوطلب، دانشگاهی به غیر از دانشگاه محل تحصیل خود باشد، باید قبل از ثبت نام با دانشگاه محل آزمون هماهنگی شود و در صورت تایید دانشگاه محل آزمون، ضمن ثبت نام داوطلب توسط دانشگاه محل تحصیل، داوطلب با معرفی نامه نیز به دانشگاه مربوطه معرفی شود.

ثبت نام متقاضیان ایرانی تحصیل کرده در خارج از کشور همانند دوره‌های قبل باید با تاییدیه مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت و پرداخت هزینه ۲۰۰ هزار تومانی صورت گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1080660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =