فریبرز محمودزاده: مظاهری مشکلی برای بازی کردن ندارد

یکی از پرونده‌های عجیب حقوقی فوتبال ایران، داستان شکایت باشگاه تراکتور از رشید مظاهری سنگربان جدید استقلال است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ یکی از پرونده‌های عجیب حقوقی فوتبال ایران، داستان شکایت باشگاه تراکتور از رشید مظاهری سنگربان جدید استقلال است. شکایتی که در حال ورود به ۳ ماه از ثبت آن است ولی همچنان رای این پرونده به صورت رسمی صادر نشده است.

فریبرز محمود زاده، مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ در گفت‌وگویی تلویزیونی اعلام کرد که رشید مظاهری از لحاظ قانونی تا زمان قطعی صدور رای مشکلی برای بازی دادن به سنگربان جدیدش ندارد ولی مظاهری باید عواقب حقوقی آن را بپذیرد.

محمودزاده در این خصوص گفت: اگر باشگاه استقلال خواستار رجیستر شدن قرارداد رشید مظاهری باشد، این کار کاملا قانونی است و کارت بازی او صادر میشود منتهی با شرایط پذیرفتن عواقب حقوقی توسط خود مظاهری است. به این علت که او به صورت یک‌طرفه فسخ کرده است.

مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ در مورد عواقب ناشی از صدور احتمالی رای علیه رشید مظاهری نیز اینگونه توضیح داد: اگر رای علیه مظاهری صادر شود، دو حالت پیش می آید. یا مظاهری و باشگاه استقلال به صورت همزمان محروم می‌شوند و چون ممکن است استقلال، مظاهری را برای فسخ یک طرفه قراردادش تحریک کرده باشد.

وی ادامه داد: اما اگر ثابت شود باشگاه استقلال نقشی در فسخ قرارداد مظاهری نداشته، هیچ خطری باشگاه استقلال را تهدید نمی‌کند و نتایج این تیم به هیچ عنوان تغییر نمی‌کند و بازی‌های این تیم قانونی است.

محمودزاده گفت: ولی اگر علیه آقای مظاهری رای صادر شود، احتمال محرومیت ایشان وجود دارد منتهی با پذیرفتن عواقب حقوقی توسط ایشان، تا زمان صدور رأی هیچ مشکلی برای فعالیت و بازی کردن آقای مظاهری در باشگاه استقلال وجود ندارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1080689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =