برگزاری رویداد آنلاین حل مسأله با موضوع ورزش، تندرستی و فناوری

رویداد آنلاین حل مسأله با موضوع ورزش، تندرستی و فناوری با همکاری پارک علم و فناوری و مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مرکز ورزش و تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی و پارک علم و فناوری دانشگاه در نظر دارند با همکاری برخی از مراکز علمی و ورزشی، رویداد آنلایی را با موضوع ساخت و حمایت از اپلیکیشن های ورزشی برگزار کنند.

این رویداد با عنوان «رویداد آنلاین حل مساله با موضوع ورزش، تندرستی و فناوری» از 25 مهرماه تا 15 آذرماه 1399 با هدف طراحی اپلیکیشن برای شناسایی و ارزیابی حرکات ورزشی برگزار خواهد شد. علاقمندان می توانند طرح های خود را در قالب فیلم و عکس از نمونه اولیه و پروتوتایپ تا 10 آذرماه ارسال کنند.

گفتنی است به اپلیکیشن برتر در هر موضوع جایزه ویژه اهدا خواهد شد و طرح های برتر از حمایت های مالی و معنوی پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد و فرصت مشارکت و عقد قرارداد با مرکز ورزش دانشگاه آزاد اسلامی برخوردار خواهند شد.

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس Park.iau.ir مراجعه کنند و طرح های خود را به ایمیل varzesh.park@gmail.com ارسال کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1080703

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =