تشکیل کانون ایثار ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی همدان

مدیر ستاد شاهد و امور ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان از تشکیل کانون ایثار دانشجویان در این واحد دانشگاهی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، علیرضا حسین‌زاده مدیر ستاد شاهد و امور ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان درباره تشکیل کانون ایثار ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر اظهار کرد: با هدف ایجاد روحیه همکاری و خودباوری و انسجام بخشیدن به علایق دانشجویان شاهد و ایثارگر این کانون در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان تشکیل و در حال فعالیت است.

وی با بیان اینکه شناسایی نخبگان علمی، پژوهشی، فرهنگی و هنری در عرصه دانشجویان شاهد و ایثارگر از اولویت‌های این واحد دانشگاهی است، افزود: در شرایط فعلی عمده فعالیت‌های این کانون در فضای مجازی، بستر پیام‌رسان‌ها، برگزاری وبینار جلسات بسیار محدود با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی است و با وجود محدودیت‌های ایجادشده به دلیل وقوع بیماری منحوس کرونا، فعالیت‌های آموزشی، فرهنگی و تبلیغی تداوم دارد.

مدیر ستاد شاهد و امور ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان با بیان ایجاد دفتر مشاوره دانشجویان شاهد و ایثارگر گفت: دفتر مشاوره برای خدمت‌رسانی به دانشجویان شاهد و ایثارگر این واحد دانشگاهی در زمینه‌های تحصیلی، خانوادگی و مشاوره قبل از ازدواج فعالیت خود را آغاز کرده و دانشجویان با هماهنگی و دریافت نوبت تلفنی، از این خدمات بهره‌مند می‌شوند.

حسین‌زاده درباره کسب رتبه برتر مدیر ستاد شاهد دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در کشور توضیح داد: با توجه به فعالیت‌های مسمتر و ثمربخش این ستاد در این واحد دانشگاهی، به‌عنوان مدیر برتر کشوری بین ۳۱ استان، سازمان سما، سه واحد دانشگاهی مستقل و واحدهای دانشگاهی استان تهران انتخاب شد.

وی تشریح کرد: ستاد شاهد و امور ایثارگران استان همدان بر اساس برنامه‌های ابلاغی سازمان مرکزی به‌طور مرتب و منظم گزارش‌های همه واحدها و مراکز زیر پوشش را اخذ، تنظیم و جمع‌بندی و به مرکز ستاد شاهد و امور ایثارگران دانشگاه ارسال می‌کند و نظم و انضباط کاری و مشارکت دادن دانشجویان ستاد شاهد در برنامه‌های فرهنگی و ارائه گزارش‌ها کیفی و مستند از عملکرد ستاد شاهد استان را در برنامه کاری و مدیریتی خود قرار داده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1080791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =