واکنش اینستاگرام فدراسیون به گلزنی قایدی

مهدی قائدی در دیدار برابر بوسنی توانست اولین گل ملی خود را به ثبت برساند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ تنها 11 دقیقه حضور در زمین مسابقه کافی بود تا مهدی قائدی هنر خود را در یک دیدار بین‌المللی به نمایش بگذارد. "باشو" که دومین بازی ملی خود را در سارایوو پشت سر گذاشت در دقایق پایانی بازی با یک جاگیری مناسب، کنترل خوب و ضربه‌ی دقیق با پای چپ یک گل مدرسه‌ای و زیبا را به ثمر رساند تا نشان از شکوفایی نسلی جدید برای تیم ملی باشد.

قائدی فصل گذشته درخششی فوق‌العاده در تیم استقلال داشت تا بسیاری او را مهم‌ترین استعداد و پدیده حال حاضر فوتبال ایران بدانند و با پیوستن اسکوچیچ به تیم ملی، سرمربی کروات در هر دو اردوی تحت هدایتش شماره 10 استقلال را در لیست خود قرار داده است.

با نمایش بسیار خوب تیم ملی در برابر یاران پیانیچ و گلزنی پدیده‌ای به نام قائدی، می‌توان با خیالی آسوده‌تر در انتظار بازی‌های آینده‌ی تیم ملی در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی نشست و هم‌چنین در انتظار شکوفایی یک ستاره‌ی دیگر ایران در سطح اول فوتبال جهان بود.

صعود به جام جهانی 2022 علاوه بر جنبه‌های مختلف می تواند برای درخشش بازیکنانی مانند قائدی نیز حیاتی باشد و او با استفاده از فرصت‌هایی که نصیبش خواهد شد به دنبال اثبات خود و کمک به تیم ملی برای صعود به این مسابقات خواهند بود.

صفحه اینستاگرام تیم ملی ایران هم در واکنش به دومین پیروزی اسکوچیچ با تیم ملی ایران و اولین گلزنی قائدی نوشته: نسل تازه و خون تازه.

انتهای پیام/

کد خبر: 1080822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =