تشریح موضوعات مطرح شده در یازدهمین جلسه شورای معاونین و مشاورین مجلس

مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس، موضوعات مطرح شده در یازدهمین جلسه شورای معاونین و مشاورین مجلس شورای اسلامی را تشریح کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، بابک نگاهداری، مهمترین موضوعات مطرح شده در این جلسه را برنامه راهبردی-عملیاتی چهارساله معاونت اجرایی و بحث حسابرسی شهرداری ها توسط دیوان محاسبات کشور عنوان کرد.

وی افزود: در این جلسه که معاونین مجلس، رئیس دیوان محاسبات کشور و دستیاران و مشاورین رئیس مجلس حضور داشتند، برنامه راهبردی - عملیاتی چهارساله معاونت اجرایی ارائه گردید.

نگاهداری ادامه داد: تحول نظام برنامه‌ریزی و تشکیلاتی، توسعه ارتباطات و خدمات الکترونیک، بهبود و توانمندسازی نیروی انسانی، تحول و تکامل نظام مالی و ارتقا و بهسازی زیرساختها، ۵ محور برنامه‌های معاونت اجرایی در نظر گرفته شده است که شامل ۱۷ راهبرد و ۱۰۴ پروژه می باشد که از مجموع پروژه‌ها ۴۵ درصد آنها شروع شده است و ۵۵ درصد در حال شروع می باشد. همچنین در این جلسه گزارشی از طرح توسعه پردیس بهارستان ارائه گردید.

رئیس حوزه ریاست مجلس افزود: در خصوص موضوع حسابرسی شهرداریها توسط دیوان محاسبات در این جلسه مباحث مقدماتی مطرح و مقرر شد بحث نظارت بر نهادها و مؤسسات عمومی غیر دولتی از جمله شهرداریها در نشستهای تخصصی لازم و با استفاده از ظرفیتهای مجلس دنبال شود و چگونگی این نظارت مشخص گردد.


انتهای پیام/

کد خبر: 1080882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =