۶۵ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی در دفاع از حریم ولایت شهید شده‌اند

رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی تعداد شهدای دانشجوی مدافع حرم این دانشگاه را ۶۵ نفر اعلام کرد و گفت: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در خط مقدم موضوعات ارزشی و اعتقادی هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ( ایسکانیوز)، احمد صالحی‌آرا در جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با بیان اینکه تعداد شهدای دانشجوی مدافع حرم در دانشگاه آزاد اسلامی ۶۵ نفر است، اظهار کرد: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در خط مقدم موضوعات ارزشی و اعتقادی هستند و دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان پنج شهید مدافع حرم را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

وی با بیان اینکه رسیدگی به خانواده شاهد و ایثارگر از واجبات است، افزود: باید تلاش کنیم تا ارزش‌ها در جامعه اسلامی به ضد ارزش تبدیل نشوند. احترام به خانواده شهدا و رعایت حق و حقوق آنان، پایبندی به ارزش‌های ملی و مذهبی است. رسیدگی به خانواده ایثارگران را باید همانند حرکتی مؤمنانه پیگیری کرد.

رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی با بیان این مطلب که شهدا از همه هستی خود گذشتند تا امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آورند، گفت: شهدا از همه تعلقات دنیوی گذشتند و به قرب الهی نائل آمدند و امروز اقتدار و صلابت ما مدیون حماسه‌آفرینی شهیدان و ایثارگران است.

صالحی‌آرا با تأکید بر اینکه فرهنگ شهید و شهادت سرآمد فرهنگ عمومی هر کشوری است، عنوان کرد: استان گیلان سردمدار استان‌های برجسته کشور در فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی با بیان اینکه در مسیری که حرکت می‌کنیم باید خالصانه و فقط برای رضای خدا باشد، اضافه کرد: وجود مؤمن منشأ برکت و رحمت بوده و گره‌گشایی از مشکلات مؤمنان امری بسیار مهم است.

رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اینکه خدمت‌رسانی به قشر دانشجو جزء وظایف اصلی در دانشگاه آزاد اسلامی است، خاطرنشان کرد: خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگری و شاهد از کارهای اعتقادی است.

به گزارش ایسکانیوز، این مراسم با حضور رؤسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و جمعی از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی برگزار و لوح سپاسی از طرف رئیس مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی به پدر شهید مدافع حرم، شهید سعید مسافر اهدا شد.

 انتهای پیام/

کد خبر: 1081090

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =