اولین کنگره اتحادیه اوراسیا در مسکو برگزار می‌شود

اولین کنگره اتحادیه اوراسیا با موضوع «عمل گرایی اقتصادی و منافع متقابل» با حضور اعضای این سازمان در مسکو برگزار خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، قرقیزستان اولین کنگره اوراسیا در تاریخ 4 دسامبر در «مسکو» با حضور اعضای این سازمان برگزار می‌شود.

در این کنگره نمایندگان تمام کشورهای عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا و بانک توسعه اوراسیا حضور دارند. ضمن اینکه بانک توسعه اوراسیا این کنگره را ساماندهی کرده است.

«نیکولای پادگوزوف» رئیس هیئت مدیره اتحادیه اوراسیا گفت: هدف کنگره راه‌حل‌های عملی در زمینه ادغام اقتصادی اوراسیا است. ادغام اقتصادی زمانی موفقیت آمیز است که همه شرکت کنندگان در این فرآیند تأثیر مثبت آن را احساس کنند و تاثیر آن را در تجارت و رفاه شهروندی حس کنند.

روسای کشورهای ارمنستان، بلاروس ، قزاقستان، قرقیزستان، مولداوی، روسیه، تاجیکستان و ازبکستان به کنگره اوراسیا دعوت می‌شوند که موضوع اصلی جلسه عمومی "عمل گرایی اقتصادی و منافع متقابل" خواهد بود. همچنین، در چارچوب کنگره چندین میزگرد با موضوعات مختلف برنامه ریزی شده است.

بانک توسعه اوراسیا یک سازمان مالی بین المللی است که هدف توسعه اقتصادی بازار کشورهای عضو - ارمنستان، بلاروس، قزاقستان، قرقیزستان، روسیه و تاجیکستان- را دنبال و رشد اقتصاد پایدار و گسترش روابط تجاری و اقتصادی مشترک را تضمین می‌کند. 

منبع:فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1081137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =