آغاز پروازهای منظم شرکت هوایی الاتحاد امارات به تل آویو از امروز

شرکت هواپیمایی الاتحاد امارات از امروز (دوشنبه) پروازهای منظم به تل آویو را آغاز کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، روزنامه القدس العربی نوشت، این اقدام در پی توافق رژیم صهیونیستی و امارات بر سر عادی سازی روابط و امضای توافقنامه صلح در ۱۵ سپتامبر در واشنگتن صورت می گیرد.

شرکت الاتحاد امارات نخستین شرکت هواپیمایی حوزه خلیج فارس است که سفرهای مسافربری و تجاری به مبدا و مقصد تل آویو را آغاز کرده است و نخستین سفرش را ماه اکتبر انجام داده و یک هیئت اماراتی را در نخستین سفر در سطح وزارتی از امارات به اراضی اشغالی منتقل کرد.

محمد عبدالله البلوکی، رئیس اجرایی شرکت هواپیمایی الاتحاد با صدور بیانیه ای اعلام کرد، این شرکت پس از امضای توافقنامه جدید دوجانبه "مفتخر" است که آغاز پروازهایش میان ابوظبی و تل آویو را اعلام کند.

وی افزود، این اقدام تاریخی مهم برای آغاز پروازهای منظم میان دو طرف در راستای تعهد شرکت هواپیمایی الاتحاد به تقویت اقتصاد دو طرف، افزایش فرصت های رشد و توسعه تجاری و گردشگری و تحقق دستاوردهای متعدد در ابوظبی و تل آویو و سپس در منطقه است.

پیش از این هم شرکت هواپیمایی "فلای دبی" اعلام کرده بود، پروازهای منظم میان دبی و تل آویو را از ۲۶ نوامبر آغاز خواهد کرد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1081243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =