همکاری دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان و سپاه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان از همکاری واحدهای دانشگاهی این استان با سپاه در زمینه ساماندهی نیروهای بسیج اساتید، کارکنان و دانشجویی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، سلطانعلی میر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در دیدار با احمد شفائی فرمانده جدید سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان با تشریح عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: توانسته‌ایم با گسترش ظرفیت‌ها و قابلیت‌های زیرساختی از شمال تا جنوب استان در راستای اجرای عدالت آموزشی گام‌های ارزشمندی برداریم.

وی افزود: در حوزه آموزشی و فرهنگی در اجرای فرمان‌های مقام معظم رهبری با برخورداری از ۳۰۰ عضو هیئت علمی در بعد آموزشی و فرهنگی از کارنامه مطلوبی برخوردار هستیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان برای همکاری مشترک در حوزه بسیج کارکنان، اساتید و دانشجویی با سپاه اعلام آمادگی کرد و با بیان این که رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی در این برهه زمانی با نگاه پیروی از فرمایش مقام معظم رهبری در دانشگاه‌هاست، همکاری دانشگاه با حوزه‌های ارزشی و فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج را افتخاری ارزشمند برای دانشگاه دانست.

انتهای پیام/

کد خبر: 1081252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =