جزئیات جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با ابلاغ دستورالعملی، جزئیات برگزاری جشنواره سراسری نشریات دانشجویی «قلم» دانشگاه آزاد اسلامی را اعلام کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، فرزاد جهان بین معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی طی دستورالعملی «شیوه نامه جشنواره سراسری نشریات دانشجویی قلم دانشگاه آزاد اسلامی» را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان ها ابلاغ کرد.

 جهان بین در این دستورالعمل تأکید کرده: در راستای کارآمدی و اثربخشی فعالیت های دانشجویی و ارتقای سطح بینش فرهنگی، اجتماعی و سیاسی و تقویت روحیه نشاط، امید و پویایی در میان دانشجویان و فعالان عرصه نشریات دانشجویی، معاونت فرهنگی و دانشجویی درصدد برگزاری جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با عنوان «قلم» در واحدهای دانشگاه است.

براساس شیوه نامه جشنواره سراسری نشریات دانشجویی قلم دانشگاه آزاد اسلامی، اهداف جشنواره شامل توسعه کمی و کیفی نشریات دانشجویی، کادرسازی و کشف و شناسایی استعدادهای برتر دانشجویان فعال در حوزه نشریات مکتوب و الکترونیکی، ارائه الگوهای موفق نشریات به دانشجویان سراسر کشور، ایجاد بستر گفت وگو و تعامل سازنده بین فعالان نشریات دانشجویی و رسانه های حرفه ای کشور و ... است.

ساختار و تشکیلات جشنواره شامل شورای سیاستگذاری جشنواره سراسری نشریات دانشجویی و دبیرخانه مرکزی جشنواره است.

ثبت نام از طریق سامانه نشریات معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه به نشانی www.iaumag.ir انجام شده و هرگونه اطلاع رسانی به داوطلبان نیز از طریق همین سامانه صورت می گیرد.

براساس این شیوه نامه دانشجویان مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری واحدهای دانشگاهی و مراکز آموزشی و آموزشکده های سمای دانشگاه آزاد اسلامی، فارغ التحصیلان واحدهای دانشگاهی که در زمان انتشار نشریه شاغل به تحصیل بوده اند، می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

شیوه نامه جشنواره سراسری نشریات دانشجویی قلم دانشگاه آزاد اسلامی به تفصیل در اختیار واحدها و مراکز دانشگاهی قرار گرفته که شامل مواردی از جمله ساختار و تشکیلات جشنواره، فرآیند و تقویم اقدامات، وظایف و اختیارات، بخشهای جشنواره، شرایط شرکت کنندگان و نحوه ثبت نام، شرایط شرکت نشریات در جشنواره، مراحل ثبت اثر، شیوه نامه تنظیم و ارسال آثار در بخش آثار برتر و ویژه، راهنمای بخشهای جشنواره، مراحل و شیوه داوری، شاخص های داوری و ... است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1081431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =