هزینه ۳ میلیون دلاری ترامپ برای بازشماری آرا در ویسکانسین

کمیسیون انتخابات ایالت ویسکانسین گفته رئیس‌جمهور آمریکا برای بازشماری بخشی از آرای این ایالت، سه میلیون دلار هزینه کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، کمیسیون انتخابات ایالت ویسکانسین روز چهارشنبه گفت «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا برای بازشماری بخشی از آرای این ایالت، ۳ میلیون دلار پول پرداخت کرده است.

روزنامه «هافینگتون پست» به نقل از کمیسیون انتخابات ایالت ویسکانسین نوشته ترامپ هنوز دادخواستی را طرح نکرده که نشان دهد کدام بخش‌های این ایالت را برای بازشماری آرا در نظر گرفته است.

کمیسیون انتخابات این ایالت که این خبر را در پیامی توئیتری اعلام کرده نوشته: با این وجود ستاد انتخاباتی ترامپ به این کمیسیون ابلاغ کرده که تا ساعت ۵ عصر روز چهارشنبه (به وقت محلی) این دادخواست را صادر خواهد کرد.

هافینگتون پست نیز به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس نوشت بازشماری آرا در سراسر ایالت ویسکانسین ۷.۹ میلیون دلار برای ترامپ هزینه خواهد داشت. این هزینه ۳ میلیون دلاری برای بازشماری تنها دو بخش «میلواکی» و «دان» کافی خواهد بود.

«جو بایدن» رقیب دموکرات‌ها که از سوی رسانه‌های آمریکا رئیس‌جمهور منتخب معرفی شده در این ایالت ۲۰ هزار و ۶۰۸ رأی را کسب کرد.

در طول تاریخ آمریکا، بازشماری آرا در ایالت ویسکانسین و سراسر ایالات متحده منجر به تغییرات اندکی در نتیجه انتخابات شده است.

در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۱۶ این کشور بازشماری آرا در این ایالت به افزایش ۱۳۱ رأی به نفع ترامپ منجر شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1081462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =