طرح‌های استانی باید در راستای جهش تولید و اشتغال باشد

رئیس دیوان محاسبات گفت: طرح‌های اولویت‌دار هر استان باید متناسب با پتانسیل، مسائل و مشکلات مرتبط با آن استان و در راستای کمک به جهش تولید و ایجاد اشتغال باشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، جلسه بررسی موضوعات اولویت‌دار استان‌ها برای حسابرسی و رسیدگی در دیوان محاسبات کشور، با حضور مهرداد بذرپاش رئیس کل، معاونین، مشاورین و مدیران کل استان‌ها از طریق ویدئوکنفرانس برگزار شد.

در این جلسه، مدیران کل استان‌ها موضوعات مهم استان خود برای حسابرسی را مطرح کردند که پس از بررسی و تبادل نظر، برخی از طرح‌ها جهت اجرا به تایید مهرداد بذرپاش رئیس کل دیوان محاسبات رسید.

بذرپاش در این جلسه، با تشریح اهمیت و جایگاه موضوعات، تاکید کرد: طرح‌های اولویت‌دار هر استان باید متناسب با پتانسیل، مسائل و مشکلات مرتبط با آن استان و در راستای کمک به جهش تولید و ایجاد اشتغال باشد و نهایتا در معیشت و زندگی مردم موثر واقع شود.

در این جلسه، موضوعات مهمی مانند کشاورزی و دامپروری، گردشگری، بهداشت و سلامت، معوقات مالیاتی، واگذاری اراضی و زمین‌خواری، منابع طبیعی و مشکلات کم آبی و ریزگردها، تکمیل طرح‌های نیمه تمام و راکد در شهرک‌های صنعتی سطح استان و ملی، مسکن و شهرسازی در سطح ملی، زیرساخت‌های راه و حمل و نقل، سدها و نیروگاه‌ها، زیرساخت‌های آموزش و پرورش و تجهیز فضاهای آموزشی، معادن و انحصارات و صنایع معدنی، معوقات و تسهیلات بانکی، خصوصی سازی و واگذاری‌ها، فعال سازی واحدهای صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل، دفع بهداشتی پسماندهای صنعتی-مسکونی-بیمارستانی، حوادث غیرمترقبه مانند سیل و... بررسی و نهایی شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1081464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =