جشنواره ادبی فصل همدلی سبب انتقال پیام پایداری جهادگران عرصه سلامت به آیندگان می‌شود

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اعتقاد دارد ثبت فداکاری جهادگران عرصه سلامت موجب افزایش روحیه این افراد خواهد شد که بدون شک در روند مبارزه با این بیماری موثر خواهد بود.

محمدمهدی فروردین در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)، در رابطه با شرایط مبارزه با ویروس کرونا در کشور، گفت: رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم دارای نوسان های مختلفی است از این رو در شرایط کنونی نیازمند همدلی بیشتر مردم با کادر درمان هستیم.

نماینده مردم فیروزآباد، قیر و کارزین در مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: در واقع پزشکان، پرستاران و مجاهدان سلامت کشور با همه سختی ها از هیچ اقدامی برای کمک به هموطنان دریغ نمی کنند اما عدم رعایت نکات بهداشتی و افزایش آمار مبتلایان می تواند آسیب جدی به جسم و روح این افراد بزند.

وی با تاکید بر اینکه فعالان فرهنگی در سراسر کشور وظیفه مهمی در راستای توسعه فرهنگ همدلی و مواسات بر عهده دارند، ادامه داد: بدون شک مهربانی و اخلاق مداری ایرانیان در دوران مبارزه با کرونا برای جهانیان زبان‌زد است اما هنرمندان و فعالان فرهنگی باید این مولفه را دستمایه خلق آثار در زمینه های مختلف کنند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم در رابطه با برگزاری جشنواره ادبی فصل همدلی از سوی فرهنگسرای اندیشه، افزود: ثبت و مستندنگاری ادبی ایثار کادر درمان و مواسات مردمی یکی از مهمترین اقدامات فرهنگی کنونی است که به نظر می رسد جشنواره فوق با توجه و دقت کافی به آن پرداخته است.

فروردین تصریح کرد: در واقع این اقدام ادبی برای ثبت فداکاری جهادگران عرصه سلامت موجب افزایش روحیه این افراد خواهد شد که بدون شک در روند مبارزه با این بیماری موثر خواهد بود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدواریم دیگر دستگاه های فرهنگی در سراسر کشور با الگو گرفتن از این مجموعه انقلابی، زمینه فعالیت هنرمندان و فعالان فرهنگی در راستای تقدیر از کادر درمان و مواسات مردمی را فراهم کنند تا پیام ارزشمند پایداری به آیندگان منتقل شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1081468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =