منتقد رفتار سلیقه‌ای در مجلس هستم

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای در پاسخ به انتقاد جنبش عدالتخواه دانشجویی از عدم وصول طرح سوال از رئیس جمهور توسط هیئت رئیسه مجلس نوشت: من هم مانند شما منتقد اداره سلیقه‌ای مجلس بوده و هستم.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، حسین حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای در پاسخ به انتقاد جنبش عدالتخواه دانشجویی از عدم وصول طرح سوال از رئیس جمهور توسط هیئت رئیسه مجلس نوشت: با شما درباره لزوم اجتناب از اداره سلیقه‌ای مجلس هم نظر هستم. من هم مانند شما منتقد اداره سلیقه‌ای مجلس در دوره‌های قبل و این دوره بوده و هستم.

وی در ادامه این نامه تصریح کرده است: بخشی از تصمیمات در اداره مجلس توسط هیئت رییسه اتخاذ می‌شود و تصمیم گیری به صورت جمعی است. اجرای یک تصمیم الزاما به معنی موافقت همه اعضای هیئت رییسه با آن تصمیم نیست. من بر اساس قسمی که خورده‌ام، حاضر نیستم با نقض این قسم بر خلاف قانون آئین‌نامه داخلی مجلس رفتار کنم. حتی اگر در موضوعی نظر شخصی کارشناسی من مخالف یک طرح و سوال و استیضاح باشد، اما توجه داشته باشید همان آئین‌نامه داخلی، تصمیم‌گیری را برعهده جمع گذاشته است و گاهی اوقات تصمیم اکثریت موافق نظر من نیست.

انتهای پیام/

کد خبر: 1081489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =