بازی سختی در انتظار پرسپولیس است

مربی صنعت نفت آبادان می‌گوید بازی سختی در انتظار تیم پرسپولیس خواهد بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ امیرحسین پیروانی مربی صنعت نفت آبادان در نشست خبری قبل بازی تیمش مقابل پرسپولیس در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر گفت:‌ عیار تیم‌ها در رقابت‌های لیگ برتر هنوز مشخص نیست و باید زمان بگذرد. ما چند ساعت قبل از بازی هفته اول منتظر بودیم تا پنجره نقل و انتقالات ما باز شود اما این اتفاق رخ نداد و ما از جوانان خود در هفته اول استفاده کردیم. در این هفته پنجره نقل و انتقالاتی ما باز شده و این مسئله جای تشکر دارد. ما بازیکنان باتجربه‌ای داریم که در هفته اول به کمک ما آمدند و باعث شد پیروز میدان باشیم. ما به خاطر تشکر از جوانان خود، تیم را به تهران آوردیم و قطعا این نفرات حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

او ادامه داد: ما نسبت به تیم پارسال 12 بازیکن از دست دادیم و نیاز به زمان داریم تا بتوانیم هماهنگی‌های لازم را به دست بیاوریم. جوانان تیم ما دست پرورده آکادمی فوتبال آبادان بوده‌اند  و در بازی پیش رو با تمام نفرات خود حاضر می‌شویم و بازیکنان ما با تمام وجود تلاش می‌کنند. این بازی برای دو تیم به خصوص برای پرسپولیس بسیار سخت خواهد بود و امیدوارم که بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

مربی صنعت نفت آبادان درباره بازیکنان جدید پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس با توجه به اینکه در بازی‌های آسیایی کادر فنی‌اش را تغییر نداد، بازیکنان مد نظر خود را جذب کردند و عوض شدن بازیکنان تغییری در روند این تیم ایجاد نمی‌کند و این تیم می‌تواند عملکرد خوب خود را داشته باشد.

پیروانی درباره عملکرد طالب ریکانی در تیم صنعت نفت آبادان گفت: من چند ماهی می‌شود که با صنعت نفت دارم کار می‌کنم.  طالب ریکانی در تیم صنعت نفت فراتر از یک بازیکن است. او ارتباط خوبی بین بازیکنان و کادر فنی ایجاد می‌کند و یک کاپیتان تمام عیار است و جا دارد از طرف باشگاه و کادر فنی از او تشکر ویژه‌ای کنیم. تیم ملی ما بازیکن چپ پا تکنیکی کم دارد و امیدوارم تیم ملی نگاه ویژه‌ای روی امثال این بازیکن داشته باشند. ریکانی می‌تواند به تیم ملی کمک کند.

او در پایان گفت: با توجه به اینکه پنجره نقل و انتقالاتی ما بسته شده بود شنیده بودیم که بعضی از تیم‌ها با بازیکنانی که با آن‌ها قرارداد بسته بودیم مذاکره کرده بودند، اما آن‌ها در تیم ماندند و گفتند اگر پنجره باز هم نشود ما 6 ماه در تیم تمرین می‌کنیم و این نشان‌دهنده جوانمردی بازیکنان است. امیدوارم بتوانم با رفتن این بیماری بتوانیم بازی‌ها را با حضور تماشاگران برگزار کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1081565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =