فعالیت ۷ تشکل استادی و دانشجویی در استان بوشهر/ تشکل‌ دانشجویی فضایی مناسب برای معرفت‌افزایی دانشجویان است

نماینده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در هیئت نظارت بر تشکل‌های اسلامی دانشگاهیان استان بوشهر از فعالیت ۴ تشکل استادی و ۳ تشکل دانشجویی در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) ،  سیدمرتضی محمودی در نشست شورای مرکزی تشکل‌های اسلامی دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر که با حضور فرزاد جهان‌بین معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد با ارائه گزارشی از عملکرد و تعداد تشکل‌های فعال استان بوشهر گفت: چهار تشکل اسلامی دانشجویان در استان بوشهر فعال است که دو تشکل در بوشهر، یک تشکل در دشتستان و یک تشکل در خورموج فعال است و تا ۱۶ آذر دو تشکل دیگر در گناوه و دیلم راه‌اندازی خواهد شد.

وی‌ ادامه داد: سه تشکل دانشجویی نیز در استان بوشهر فعال است که از این تعداد دو تشکل جامعه اسلامی پیروان ولایت و انجمن اسلامی در بوشهر و مجمع اسلامی دانشجویان در خورموج فعال هستند و چهار تشکل دیگر نیز در دشتستان، دیلم، گناوه و خارگ راه‌اندازی‌ می‌شود.

این مسئول با تأکید بر اینکه لازمه کار تشکل‌ها، فعالیت گروهی است، عنوان کرد: با تمام تفاوت فکری و اختلاف سلیقه‌ها، خوشبختانه کمترین برخورد و مناقشه‌ای در استان وجود داشته و هماهنگی و تعامل مناسبی میان تشکل‌های دانشجویان، بسیج‌دانشجویی، مدیریت دانشگاه و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه وجود دارد.

نماینده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در هیئت نظارت بر تشکل‌های اسلامی دانشگاهیان استان بوشهر از ایجاد حلقه ادوار تشکل‌های اسلامی در استان خبر داد و عنوان کرد: به‌منظور بهره‌گیری از تجارب دانشجویان دانش‌آموخته و ایجاد انگیزه کاری و فعالیتی، این مهم انجام خواهد شد.

محمودی با بیان اینکه دانشجویان نبض تپنده جامعه هستند، گفت: تشکل‌های دانشجویی فضایی مناسب برای معرفت‌افزایی دانشجویان است.

وی ادامه داد: کارگروهی و تشکیلاتی در تشکل‌ها موجب اعتلای علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی را فراهم می‌سازد و حضور فعال دانشجویان در تشکل‌ها و فعالیت‌های آنان در عرصه‌های مختلف باعث پویایی دانشگاه می‌شود.

انتهای‌ پیام/

کد خبر: 1081598

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =