چهارمین مرحله رزمایش کمک ‌مومنانه در واحد نجف‌آباد برگزار می‌شود/ مشارکت کارکنان و استادان در طرح «نذر خون»

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی از برگزاری چهارمین مرحله رزمایش کمک مومنانه در این واحد دانشگاهی خبر داد و گفت: استادان و کارکنان واحد نجف آباد در این مرحله از رزمایش کمک مومنانه در طرح نذر خون مشارکت خواهند داشت.

علی اکبر حسین رضا معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره برنامه‌های این واحد دانشگاهی در روز دانشجو اظهارکرد: برگزاری وبینار گرامیداشت ۱۶ آذر یکی از برنامه‌های واحد نجف آباد برای روز دانشجو محسوب می‌شود که در این وبینار، از دانشجوهای برتر در عرصه‌های آموزشی، پژوهشی، ورزشی و فرهنگی تقدیر خواهد شد. این برنامه باتوجه به تعطیلی دانشگاه‌ها به روز ۱۸ آذر موکول شده است.

وی افزود: ۱۷ آذرماه نیز کرسی آزاد اندیشی مجازی با محوریت اهداف و هویت دانشجو برگزار خواهد شد؛ پخش چند کلیپ از طریق فضای مجازی و برگزاری مسابقات کتابخوانی با همکاری معاونت پژوهشی دانشگاه، از دیگر برنامه‌های واحد نجف آباد برای روز دانشجو خواهد بود. در این  دوره از مسابقات کتابخوانی، به ۱۰ نفر از نفرات برتر جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

حسین رضا با اشاره به فعالیت‌های اخیر واحد نجف آباد در حوزه رزمایش کمک مومنانه ادامه داد: کانون خیریه دانشگاه آزاد نجف آباد تاکنون ۳ مرحله از رزمایش کمک مومنانه را با استفاده از ظرفیت خیرین، استادان و اعضای هیئت علمی دانشگاه برگزار کرده است. باتوجه به استقبال گسترده کارکنان و دانشجویان، کانون خیریه در نظر دارد چهارمین مرحله رزمایش کمک مومنانه را نیز برگزار کند.

معاون فرهنگی و دانشجویی واحد نجف آباد اضافه کرد: در چهارمین مرحله رزمایش کمک مومنانه علاوه بر جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیرین و کارکنان، طبق هماهنگی که با سازمان خون اصفهان انجام دادیم، یک واحد سیار خون در دانشگاه مستقر خواهد شد و استادان و کارکنان می‌توانند در طرح «نذر خون» شرکت داشته باشند.

وی با اشاره به فعالیت کانون خیریه واحد نجف آباد گفت: این کانون به تازگی تاسیس شده است که در این مدت کوتاه، توانسته اقدامات خوبی را در زمینه شناسایی خیرین و ساماندهی کمک‌های مومنانه انجام دهد. خوشبختانه همکاران مستقر در حوزه امور فرهنگی دانشگاه، ارتباطات بسیار خوبی را با خیرین استان دارند و چندین دانشجوی کم بضاعت و بی بضاعت را تحت پوشش قرار داده‌اند. این فعالیت‌ها با توجه به تاکیدات مجدد مقام معظم رهبری ادامه خواهد داشت.

شریفی در پایان خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم که در چهارمین مرحله رزمایش کمک مومنانه، کارکنان و استادان بخشی از حقوق یک ماهه خودشان را برای مشارکت در این رزمایش اختصاص دهند اما هنوز این موضوع قطعی نشده است. باتوجه به این که بیشتر خانواده‌های کم بضاعت به کمک‌های مالی نیاز دارند، تمامی کمک‌های نقدی به صورت مستقیم در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1081669

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =