در گیری در پایان بازی معوقه پیکان و شهر خودرو

دقایق پایانی دیدار دو تیم پیکان و شهرخودرو با حواشی همراه شد تا ادامه این ماجرای منجر به درگیری طرفین در پایان بازی شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛دیدار معوقه دو تیم پیکان و شهرخودرو با یک گل به نفع خودروسازان به پایان رسید. در دقایق پایانی این بازی محمد دریس، دروازه بان پیکان به دلیل مصدومیت بازی را متوقف کرد که این مساله با واکنش تیم مقابل همراه شد.

ابتدا مهدی تارتار با خطاب قرار دادن دروازه بان تیمش، اعلام کرد اگر مصدومیت او جدی است دکتر تیم را صدا کند و در غیر اینصورت بازی را دنبال کند. در این بین اما مهدی رحمتی، سرمربی شهرخودرو به موضوع وقت کشی حریف اعتراض کرد که با واکنش مهدی تارتار همراه شد و سرمربی پیکان اعلام کرد که تیمش قصد این موضوع را ندارد و لحظاتی پیش او به همین دلیل دروازه بان تیمش را خطاب قرار داده است.

با پایان بازی، حمیداوی، مالک باشگاه شهرخودرو با حضور در محوطه زمین جنجال ساز شد. مالک باشگاه شهرخودرو با انتقاد تند نسبت به وقت کشی حریف جملاتی به زبان آورد که با واکنش ناظر بازی همراه شد و از وی خواسته شد که وقتی بدون مجوز در محوطه زمین حضور یافته، چنین رفتاری نیز صورت ندهد. بحث بین طرفین باعث ورود رضا ناصحی، عضو کادرفنی شهرخودرو شد و او که در ابتدا قصد دخالت و جلوگیری از شدت گرفتن بحث را داشت، وقتی وارد ماجرا شد درگیری‌ها را شدیدتر کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1081701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =