راه شهیدان هسته‌ای و دانشمندان این سرزمین ادامه می‌یابد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سمنان با صدور پیامی تاکید کرد: دانشمندان و جوانان انقلابی این مرزوبوم در همه‌ی عرصه‌ها مصمم‌تر و با اراده‌ای قوی‌تر از گذشته راه شهدا را ادامه می‌دهند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، عبدالله خالصی دوست رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان در پی ترور محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان، با صدور پیامی بر تداوم راه شهدا تاکید کرد.

در متن این پیام آمده است: در پی جنایات مستمر جبهه استکبار علیه انقلاب اسلامی ایران،  بار دیگر دست پلید کوردلان و ایادی رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار به خون پاک یکی دیگر از فرزندان انقلابی کشورمان آغشته شد و دانشمند هسته‌ای محسن فخری زاده را که در راه توسعه علمی و پژوهشی کشور و حفظ دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کرد، ناجوانمردانه به شهادت رساندند.

در این پیام تصریح شده است: دشمنان قسم خورده ایران اسلامی هرگاه در عرصه‌های بین‌المللی و علمی تاب مقابله با ملت شریف ایران را از دست می‌دهند، به شیوه‌های جنایتکارانه و تروریستی روی می‌آورند. آمریکا و ایادی مزدور آن‌ها در منطقه باید بدانند که راه شهیدان هسته‌ای و دانشمندان و مجاهدان و ایثارگران این سرزمین و راه شهید والامقام دکتر محسن فخری زاده همچون راه شهید  قاسم سلیمانی‌ها ادامه خواهد یافت و مطمئنا این شهادت‌ها ضمن آبیاری درخت تنومند انقلاب اسلامی، باعث می‌شود تا دانشمندان و جوانان انقلابی این مرزوبوم در همه‌ی عرصه‌ها  مصمم‌تر و با اراده‌ای و قوی‌تر از گذشته راه شهدا را ادامه  می‌دهند.

در انتهای این پیام تاکید شده است: استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان، شهادت استاد و دانشمند مجاهد برجسته هسته‌ای محسن فخری زاده را محضر حضرت بقیه‌الله (عج) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، جامعه علمی کشور و عموم مردم شریف ایران، خانواده گرامی‌اش تسلیت گفته و تاکید می‌کند راهی را که شهید فخری زاده‌ها آغاز کرده‌اند، هرگز متوقف نخواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1082120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =