خونِ شهید فخری زاده موجب بالندگی علم و فناوری ایران خواهد شد

دبیرخانه شورای امربه معروف ونهی از منکر دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: بی شک خون شهید فخری زاده باعث رشد، رونق و بالندگی ایران اسلامی در عرصه‌های علم و فناوری و دانش هسته‌ای خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، دبیرخانه شورای امربه معروف ونهی از منکر دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی درپی ترور دانشمند بزرگ هسته ای شهید محسن فخری زاده بیانیه‌ای را صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: بی شک خون این استاد و مجاهد شهید باعث رشد، رونق و بالندگی ایران اسلامی در عرصه‌های علم و فناوری و دانش هسته‌ای خواهد شد و بیش از پیش کابوس جان دشمنان و بدخواهان نظام خواهد شد و در عزم و اراده این ملت برای ادامه راهی که صیاد شیرازی ها، سلیمانی ها و فخری زاده ها انتخاب کرده اند، خللی وارد نخواهد کرد.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: دشمنان قسم خورده ایران و اسلام «شهید محسن فخری زاده»، دانشمند راهبردی کشور، فرزندی از فرزندان غیور و کارآمد این آب و خاک را به شهادت رساندند تا شاید به خیال خام خود بتوانند در اراده ملت ما برای رسیدن به قله عظمت و اقتداری که شایسته آن است خلل وارد کنند. آمریکای تروریست و صهیونیست ها و منافقین از خدا بی خبر بدانند که هرگز با این ددمنشی ها به اهداف شومشان نخواهند رسید. آنان کوردلانی هستند که نمی توانند درک کنند ملت ما شهادت را اوج افتخار می دانند و برای اقتدار و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی تا آخرین قطره خون خواهند ایستاد. 

در بخشی از این بیانیه تاکید شده است: باید دید آیا چشمان جریان مذاکره طلب با این نشانه صریح و شفاف دشمنی به بصیرت خواهد گرایید یا همچنان به بزک چهره این اژدهای خون ریز سفاک ادامه خواهد داد! 

در انتهای این بیانیه بیان شده است: ما دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی ،در ایام گرامیداشت هفته بسیج، هم صدا با همه دانشگاهیان ایران اسلامی، ضمن درخواست تعقیب قدرتمندانه سران و عاملان تروریست این جنایت ضد انسانی، با رهبر فرزانه خویش پیمان مجدد می بندیم و با ادامه راه حق و عزتمندانه شهید فخری زاده ثابت خواهیم کرد شهیدان زنده اند و راهشان پر رهروتر از همیشه ادامه خواهد یافت. «وَ سَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ (شعراء ۲۲۷) «إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمینَ مُنْتَقِمُونَ» (سجده، ۲۲).

انتهای پیام/

کد خبر: 1082128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =