دستورالعمل امتحانات و آزمون‌های جامع دکتری به‌زودی ابلاغ می‌شود

قائم مقام معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دستورالعمل امتحانات و آزمون‌های جامع مقطع دکتری در نیمسال جاری در حال تدوین بوده و به‌زودی به واحدهای دانشگاهی سراسر کشور ابلاغ خواهد شد.

مجید شمس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره تداوم تعطیلی کامل واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: امور مربوط به معاونت علوم انسانی و هنر به صورت دورکاری توسط کارشناسان و همکاران تخصصی انجام می‌شود و هر گونه مراجعه حضوری دانشجویان و استادان لغو شده است.

وی افزود: جلسات و شوراهای تخصصی این معاونت اعم از کمیسیون تخصصی نشریات، شورای گسترش و گروه‌های تخصصی مرکز مطالعات به صورت آنلاین و تحت وِب برگزار می‌شود و هیچ برنامه‌ای مربوط به حوزه معاونت علوم انسانی و هنر متوقف نخواهد شد.

قائم مقام معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: کلاس‌های آموزشی نیز به قوت در سامانه هوشمند دانشگاه درحال برگزاری است و باتوجه به شرایط فعلی و چگونگی روند کنترل ویروس کرونا در شهرهای وضعیت قرمز، آیین‌نامه‌ها و شرایط فعلی در پیشبرد امور ادامه خواهد داشت.

شمس درباره جزئیات نیمسال نخست سال نیز عنوان کرد: دستورالعمل امتحانات و آزمون‌های جامع مقطع دکتری نیز درحال تدوین بوده به زودی به واحدهای دانشگاهی سراسر کشور ابلاغ خواهد شد. تقویم زمان‌بندی پایان نیمسال اول، شروع امتحانات و آغاز نیمسال جدید طی بخشنامه‌ای به واحدهای دانشگاهی ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: برگزاری ۱۶ جلسه تمام و کمال برای دانشجویان علوم انسانی، هنر و فنی مهندسی و ۱۷ جلسه کامل برای دانشجویان علوم پزشکی ضرورت دارد. همچنین آن دسته دانشجویان ورودی جدیدی که آغاز کلاس‌های آنها با تأخیر صورت گرفته باید ساعات جبرانی و کلاس‌های جایگزین آنها تا پایان نیمسال جاری در سامانه هوشمند دانشگاه پیش‌بینی شود.

قائم مقام معاونت علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: برنامه‌های نیمسال دوم نیز نسبت به شرایط کشور و تصمیمات ستاد ملی کرونا تدوین می‌شود و جزئیات بیشتر آن در هفته‌های آتی و پس از برگزاری امتحانات نیمسال اول از طریق واحدهای دانشگاهی و رسانه‌ها به دانشجویان و اعضای هیئت علمی اطلاع رسانی می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1082248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =