کرونا فعالیت بسیج دانشجویی را متوقف نکرد/ مخالفت جاسبی با راه‌اندازی «جامعه اسلامی دانشجویان»

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز گفت: بحران کرونا تُرمزی برای توقف فعالیت‌های بسیج دانشجویی نشد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه محمد میلادی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز در چهارمین نشست مجازی« تجربه دانشجویی» که به همت باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران برگزار شد، اظهار کرد: بنده فعالیت تشکلی را از سال ۱۳۸۹ آغاز کردم؛ سال گذشته نیز پس از اتمام دوره کارشناسی ارشد، به عنوان مسئول بسیج دانشجویی واحد تبریز انتخاب شدم.

وی افزود: فعالیت و خدمت در بسیج دانشجویی، توفیقی است که نصیب هرکسی نخواهد شد؛ به همین دلیل از این که در بسیج دانشجویی فعالیت دارم بسیار خوشحال هستم. البته پای کار انقلاب ایستادن هزینه‌های خودش را هم دارد به همین دلیل، هیچ گاه نباید از تلاش و کوشش دست برداریم.

میلادی ادامه داد: اواخر سال ۱۳۸۸به دنبال راه اندازی تشکل جامعه اسلامی در واحد تبریز بودیم. در همان زمان شخصی به طور مستقیم از سمت عبدالله جاسبی رئیس پیشین دانشگاه آزاد نزد ما آمد؛ او نقل قول کرد که آقای جاسبی گفته است تا  زمانی که من در دانشگاه آزاد اسلامی حضور دارم، تشکل جامعه اسلامی در این دانشگاه جایی نخواهد داشت.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز با اشاره به ترور شهید فخری زاده تصریح کرد: پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی واحد تبریز از همان ساعات ابتدایی شهادت شهید فخری زاده فعالیت خود را آغاز کرد و بیانیه‌ای را در محکومیت این جنایت صادر کرد. همچنین اعضای بسیج دانشجویی در مقابل دفتر وزارت امورخارجه در شهر تبریز تجمع کردند و خواستار اخراج بازرسان آژانس از مراکز هسته‌ای شدند.

وی در پاسخ به سوالی درباره سازماندهی اعضای بسیج دانشجویی در شرایط فعلی دانشگاه‌های کشور گفت: تامین نیروی انسانی برای فرآیند ثبت نام و تشکیل پرونده برای دانشجویان جدیدالورود بر عهده بسیج دانشجویی واحد تبریز قرار گرفت و ما با هماهنگی رئیس دانشگاه تا آخرین لحظه پای کار بودیم؛ همچنین دانشجویان علاقه‌مند را به بسیج دانشجویی جذب کردیم. درواقع شرایط کرونا موجب نشد تا بسیج دانشجویی فعالیت‌های خودش را ادامه ندهد.

میلادی تاکید کرد: بحران کرونا ترمزی برای توقف فعالیت‌های بسیج دانشجویی نشد به طوری که بزرگترین تیم گندزدایی و ضدعفونی توسط بسیج دانشجویی واحد تبریز تشکیل شد؛ درهمین راستا نیز بسیج دانشجویی واحد تبریز در حوزه‌های مطالبه گری در زمینه مسکن و شهرسازی ورود پیدا کنیم و از اعضای شورای شهر درباره برخی املاک و پروژه‌های در دست احداث سوالاتی را مطرح کردیم.

مسئول بسیج دانشجویی واحد تبریز خاطرنشان کرد: تا کنون ۵۰۰ تا ۶۰۰ بسته معیشتی از سوی اعضای بسیج دانشجویی تهیه و توزیع شده است. بخش قابل توجهی از این بسته‌ها در شبکه درونی دانشگاه توزیع شد و باقی مانده آن از طریق کمیته امداد و دیگر خیرین، در اختیار ساکنان مناطق محروم تبریز قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1082510

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =