حضور دادستان کل کشور در منزل شهید فخری زاده

دادستان کل کشور شب گذشته با حضور در منزل شهید محسن فخری زاده با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ محمدجعفر منتظری شهادت شهید فخری زاده را به خانواده ایشان و به ویژه همسر این شهید بزرگوار تسلیت گفت و افزود: از این که این افتخار نصیب شما شد، تبریک عرض می‌کنم.
وی گفت: امیدواریم خداوند توفیق دهد بتوانیم خلف‌های صالحی برای این بزرگوار باشیم و شاگردانی که در مکتب ایشان آموزش دیده و درس خوانده اند، بتوانند جای این بزرگوار را پر کنند.

دادستان کل کشور از دست دادن چنین انسان‌های با ارزش و تأثیرگذار را موجب تأسف خواند و افزود: دشمن همیشه دنبال این است که سرمایه‌های عظیم نظام را از ملت و مملکت بگیرد و در طول ۴۰ سال پس از انقلاب ما همیشه شاهد اینگونه حوادث بوده ایم و دشمن با کید و مکر خودش دست به چنین جنایاتی می‌زند و قطعاً مکر این جنایتکاران به خودشان باز می‌گردد.

حجت الاسلام والمسلمین منتظری گفت: قطعاً خون این عزیز نیز مانند سایر عزیزانی که سرمایه‌های ارزشمند این انقلاب بودند، موجب بارورتر شدن انقلاب می‌شود. وی افزود: اسلام از روز نخست پیدایش تا امروز شاهد از دست دادن عزیزان بزرگی بوده است که همه آن‌ها موجب احیای اسلام شدند و ان شاءالله خون این شهید نیز مانند مقتدای بزرگ خودش حضرت اباعبدالله الحسین (ع) موجب استحکام و پیشرفت بیشتر کشور شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1082534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =