سرقت شاخ های مجازی از جواهرساز به بهانه تبلیغ در اینستاگرام

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت ضمن هشدار به شهروندان به دلیل وقوع سرقت با ترفند بیهوشی با آبمیوه مسموم به مردم از دستگیری دو سارق که از یک جواهر ساز سرقت کرده بودند، خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ سرهنگ جلیل موقوفه‌ای در خصوص سرقت از طریق بیهوشی با آبمیوه مسموم هشدار داد و گفت: حدوداً سه ماه قبل در پرونده‌ای که به کلانتری ۱۵۳ شهرک ولی عصر ارجاع گردید خانمی ۲۶ ساله به همراه دوستش با انجام طرح دوستی با مرد جواهر ساز در فرمانیه و خوراندن داروی خواب آور به وی حدود ۸ میلیارد ریال طلا و جواهر از وی سرقت کردند.

موقوفه‌ای با بیان اینکه طبق بررسی‌ها مشخص شده است که سارقان پس از نشستن در خودرو مرد جواهر ساز به بهانه انجام تبلیغات در پیج اینستاگرامشان با راننده طرح دوستی پیاده می‌کنند، افزود: این دو دختر با خوراندن آبمیوه ای که حاوی مقدار زیادی داروی خواب آور بود مرد را بیهوش کرده و با برداشتن کلید کارگاه وی واقع در شهرک ولی عصر اقدام به سرقت طلا و جواهرات موجود در کارگاه می‌نمایند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بررسی‌هایی اولیه توسط تیم عملیات کلانتری ۱۵۳ انجام شد این دو خانم از بلاگر های اینستاگرام بوده و با شناسایی طعمه‌های خود اقدام به سرقت به این روش می‌نمایند که با اخذ دستورات قضائی لازم شناسایی مخفیگاه آنان در دستور کار تیم عملیات کلانتری ۱۵۳ قرار گرفت و طی اقدامات فنی و پلیس یکی از سارقان که به گفته خودش طراح اصلی نقشه سرقت از مرد جواهر فروش بود دستگیر گردید.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت بیان داشت: با اعترافات انجام شده در مورد سرقت به این روش و کشف بخشی از اموال مسروقه به ارزش ۶ میلیارد ریال ضمن معرفی فرد دستگیر شده به مرجع قضائی تحقیقات در خصوص دستگیری همدست این خانم ادامه دارد.

سرهنگ موقوفه‌ای در پایان طی توصیه‌ای به شهروندان گفت: باید با درس گیری از این قبیل اتفاق‌ها، مراقب افراد بیگانه و تعارف‌های مواد خوراکی از سوی آن‌ها باشند تا طعمه سارقان قرار نگیرند.

کد خبر: 1082586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =