برگزاری هرگونه مراسم حضوری در دانشگاه شریف ممنوع است

دانشگاه صنعتی شریف در اطلاعیه ای نحوه فعالیت کارمندان و حضور دانشجویان در هفته آینده را تشریح کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،  دانشگاه صنعتی شریف در اطلاعیه ای وضعیت فعالیت های دانشگاه از روز شنبه ۱۵ آذرماه را اعلام کرد؛

۱. کلیه برنامه‌های آموزشی به صورت مجازی ادامه خواهد داشت.

۲. نحوه برگزاری جلسات دفاع از پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد، دکتری و امتحانات جامع دکتری مطابق با مصوبات پیشین ستاد کرونای دانشگاه و شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه خواهد بود.

۳. حضور دانشجویان تحصیلات تکمیلی در خوابگاه‌ها با شرایط پیش از ۲۸ آبان ماه و حضور در آزمایشگاه‌ها بصورت حداقلی و با رعایت پروتکل بهداشتی ابلاغی معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی ۲۶ آبان ماه میسر خواهد بود.

۴. فعالیت اداری کارکنان در امور غیرضروری و اموری که به صورت دورکاری امکان انجام آن وجود داشته باشد، می‌تواند به تشخیص مدیر مربوطه به صورت دورکاری انجام پذیرد. مدیران ستادی و روسای دانشکده‌ها، مراکز و پژوهشکده‌ها برنامه دورکاری همکاران خود را به صورت هفتگی به مدیریت امور اداری دانشگاه اطلاع خواهند داد و بر نحوه انجام دورکاری نظارت خواهند داشت. اولویت دورکاری با همکارانی خواهد بود که امکانات دورکاری در منزل خود را فراهم کرده باشند.

همکاران مبتلا به بیماری زمینه‌ای (با تشخیص پزشک درمانگاه دانشگاه)، زنان باردار و مادران کودکان زیر ۲ سال فعالیت‌های خود را تماماً به صورت دورکاری انجام خواهند داد.

فعالیت کارکنان اداری در کل دانشگاه به گونه‌ای برنامه‌ریزی خواهد شد که حداکثر ۵۰ درصد کارکنان در محیط دانشگاه حضور داشته باشند.

۵. برگزاری کلیه مراسم‌ها و اجتماعات حضوری تا اطلاع ثانوی ممنوع خواهد بود.

۶. کلیه افراد حاضر در دانشگاه ملزم به رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی خواهند بود و مدیران ستادی و روسای دانشکده‌ها، مراکز و پژوهشکده‌ها مسئولیت نظارت بر رعایت پروتکل‌ها در واحد تحت مدیریت خود را دارند.

۷. بدیهی است در صورت تغییر وضعیت هشدار در شهر تهران یا ابلاغ بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های جدید از ستاد ملی کرونا، تغییرات لازم در این مصوبه صورت خواهد گرفت و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1082663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =